• Developer Crescon představí novou vizi zástavby Roztyl

SSO.Crescon.Roztyly.th• Developerský projekt Bytový park Roztyly (alias Rezidence Letokruhy) hodlá odkoupit a v upravené formě dokončit společnost CRESCON a. s.

Zda se jedná o obrat k lepšímu či ne, můžete sami posoudit na webu, kde je zveřejněn aktualizovaný návrh, vizualizace a 3D model výstavby > zde

Společnost Alborg Development, a.s., která koupila pozemky od MČ Praha 11 v roce 2008 za 2490,- Kč/m2, získala úpravu územního plánu a připravila projekt Bytový park Roztyly (Rezidence Letokruhy), má údajně záměr přeprodat tyto pozemky a projekt výstavby firmě Crescon, a.s.

Záměr výstavby byl přepracován a aktuálně je prezentován takto (stručné podstatné info):

• V místě pozastavené stavby (nyní oplocená část louky) mají být postaveny domy podle původního záměru, tj. 4 obytné domy o 4 - 6 podlažích.

• V prostřední části území má vyrůst 5 domů o 5 - 6 podlažích (oproti původnímu záměru zde tedy došlo pouze k mírnému snížení podlaží).

• V druhé polovině území (územním plánem určeném pro občanskou vybavenost), ve svahu směrem k ul. Hrdličkova jeuvažováno s výstavbou hospice o dvou podlažích, polikliniky o 3 podlažích, dvou 5-patrových budovách domova seniorů a dalších dvou 6-patrových budovách studentských kolejí (pro cca 300 studentů). Celkem tedy půjde o přírůstek 500 – 600 obyvatel s odpovídajícím počtem aut. Parkování má být řešeno v podzemí.

Přikládáme dostupnou situaci projektu a vizualizace, které se zdají být poněkud zkreslené, a to jak objemem staveb v reálním terénu, tak podobou okolí (stromy jsou skoro vyšší než 6-patrové domy).

CRESCON bude svou vizi zástavby představovat ve středu 15.6. v ZŠ Pošepného od 18 hod v rámci setkání občanů se starostou. Přijďte se seznámit s tímto projektem a vyjádřit svůj názor!

Aleš Kulhánek a Šárka Zdeňková, Zelené Roztyly, z.s., HPP 11

oddelicka

Související:

Před rokem: 6.6.2015 zastavilo HPP 11 výstavbu na Roztylech

Komentáře  

+5 # Varlam 2016-06-12 11:07
Reálně to bude roky rozbořené staveniště, bude tam méně stromů než na obrázcích a počítám, že výhled bude také jiný, jak začnou růst poblíž mrakodrapy (např. na Praze 4).

Tyhle modely mají lidi spíš uchlácholit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # David Štěrbáček 2016-06-12 22:45
Aby se do obrázku vešly i nějaké stromy, tak jsou skoro v silnici (ul. Ryšavého), jinde jsou nalepené přímo na domě, než vyrostou do této výšky bude to trvat minimálně 20 let. Jinak je to opravdu zahuštěná zástavba, využije se prakticky každý centimetr. Kde přesně jsou na obrázku obslužné komunikace včetně příjezdu pro hasiče?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # František Dostál 2016-06-14 17:29
na těchto studiích a pak i po dokončení na fotkách je zajímavé, jak strašně moc nová výstavba pozvedne lokalitu... dnes šedo - bílo bezbarvé... neupravená zeleň... vyšlapané cestičky v bahně... doufám, že podobných projektů bude víc a věřím, že se snad mění doba i na P11 a lidé budou koukat dopředu a uvědomí si, jak moc tato nový výstavba zhodnotí jejich současné bydlení, zejména co do ceny / hodnoty jejich současných nemovitostí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2016-06-14 18:42
Pane Dostale, ted mluvite jako stavajici obyvatel Roztyl, nebo z pozice koho? Nahodne kolemjdouciho pozorovatele, bydliciho nekde uplne jine, jemuz se pred domem ani za humnu nic nestavi, procez si spokojene zije svuj zivot a do blizkosti novostavby se stehovat neplanuje? Pak se vam to hezky mluvi o "povzneseni lokality" u souseda, to vam verim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Varlam 2016-06-14 19:52
Pane Dostále, vy jste od Hrabala? Nebo přímo od Mlejnského?

Já jen, že právě bývalá ODS v Praze a dnešní kmotři v ČSSD jako pan Březina mají na mušce HPP11 právě proto, že chce zachovat zeleň a lidem jejich kvalitu bydlení (ta se zelení úzce souvisí, také s odstupem baráků a volným prostorem obecně), jestli si myslíte, že mě uchlácholí nějaká počítačová simulace, když reálně tam bude roky staveniště (ano, to jistě místní potěší a zvýší ceny jejich bytů :) ), tak se velmi mýlíte. Už mam své zkušenosti s výstavbou na Praze 11.

Vemte si Březinu, Hrabala a Mlejnského a jděte tam, kde vám bude lépe. Tady se každý volný prostor zastavovat nebude. Lidé umí i racionálně myslet a všichni si na hlavu **** nenechají. Proto také volby dopadly jak dopadly, jen si lidé mysleli, že ANO a TOP budou slušnější, inu, příště se tomu přizpůsobí...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Libor 2016-06-14 19:56
Mám nápad jak zvýším cenu své nemovitosti. Nechám kolem ní postavit luxusní mrakodrapy :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Varlam 2016-06-14 20:03
Ano, přesně tak. To je logika zdejších trollů co mají znevěrohodnit HPP11 v očích lidí, aby to zase vedla ČSSD a něco na způsob zdejší bývalé ODS. Prostě to byl tehdy ráj pro výstavbu a zvyšování kvality života tím, že měl všude stát mrakodrap nebo obchodní centrum :)

Dobrou noc všem dobrým lidem :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # František Dostál 2016-06-15 07:35
Nechci se s Vámi pouštět do agresivních a osobních střetů. Jen jsem toho názoru, že zeleň, o které hovoříte, tzn. neutěšeně rostlý poloplevel sem tam strom není nic, co já rozumím pod slovem zeleň. Např. náš centrální park dle mého není park, ale bordel, kde polovina cestiček končí bahnem. Kde si nemáte kam sednout, dát si čaj a číst knihu. Kde se musíte vyhejbat psím hovnům. Proto i méně ale obstarané zeleně je pro mě více. Mám rád parky, např. v Berlíně, v Mnichově. Mám rád upravenou zeleň a vůbec mi nevadí, že jí je na počet kusů méně, ale je pro mě důležité, že se o ní někdo stará. Pana Mlejského ani Hrabala osobně neznám a je smutné, že máte potřebu to hned takto personifikovat, proto nelze vést žádnou diskuzi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Varlam 2016-06-15 11:08
Jestli je pro vás zeleň plevel, tak pro mě trávníky a stromy plevelem nejsou, na tom se prostě neshodneme :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Martin Farmačka 2016-06-15 11:12
František Dostál > Bohuzel CP neni zadny park, ale nudle travy mezi panelaky, kopirujici tunel metra. Je tam mrtvo, lec nastesti JM neni vesnice kdesi v horach odrizla od civilizace a zavisla na "centralnim shromazdisti" obcanu, a tak muzete jit na kafe / pocist si knihu kamkoliv jinam - kolem metra Haje vas pohosti v mnoha podnicich nebo za par minut jste na Vysehrade. Nicmene ano, v CP je mrtvo. Chodi tam pejskari a urcite jim to vyhovuje. Psa vidi na kilometr + radnice jim dodava pytliky na hromadky. Dodavam, ze CP je jedina nezastavitelna plocha na P11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # ryznar pavel 2016-06-15 09:21
ano přesně, HPP zařídili oplocenou díru, která neslouží nikomu. Už se tam téměř mohlo stěhovat několik desítek spokojených rodin, ale takto tam ještě několik let nic nebude - ani park, ani domy prostě jen bordel, a ještě to prezentují jako úspěch. Když si lidé v an JM myslí, že domy žerou lidi, že domy škodí životnímu prostředí a "já jsem tady byl první" a nikdo další tady bydlet nesmí, tak je to marný... a buďte v klidu - farmakolog nikdy v Berlíně, Vídni , Amsterdamu atd. nebyl - ten rozdíl mezi skutečným parkem a PPZ (oražská posraná zeleň) nidky nepochopí...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Varlam 2016-06-15 11:09
Jestli je pro vás zeleň plevel, tak pro mě trávníky a stromy plevelem nejsou, na tom se prostě neshodneme :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2016-06-15 11:10
Pane Ryznare, ted mluvite za stavajici obyvatele Roztyl, nebo z pozice koho? Nahodne kolemjdouciho pozorovatele, bydliciho nekde uplne jine, jemuz se pred domem ani za humnu nic nestavi, procez si spokojene zije svuj zivot, uziva zeleneho placku pred domem, ktery mu HPP 11 ochranilo, a do blizkosti novostavby se stehovat neplanuje? Pak se vam to hezky mluvi o "povzneseni lokality" u souseda, to vam verim.

Svuj nazor jste jiste vyjadril ve volbach a volil stranu, hlasajici "vse zelene zastavime, na stavajici obyvatele P11 se vykasleme". Pripomente mi jeji nazev, at vsichni vime odkud vitr vane... dekuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Honza 2018-06-23 17:56
Toto je typický přístup neuvěřitelných sobců. Město je potřeba zahušťovat, výstavba na daném místě má svou logiku. Jediná chyba je ta, že se změny územního plánu odehrávají na divoko. Město by na změně územního plánu -- pokud by ji majitel pozemku využil k výstavbě -- mělo participovat formou poplatku odpovídajícímu zhodnocení ceny pozemku. K poplatku by byl majitel nucen jen tehdy, pokud by chtěl stavět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Honza 2018-06-23 17:56
Toto je typický přístup neuvěřitelných sobců. Město je potřeba zahušťovat, výstavba na daném místě má svou logiku. Jediná chyba je ta, že se změny územního plánu odehrávají na divoko. Město by na změně územního plánu -- pokud by ji majitel pozemku využil k výstavbě -- mělo participovat formou poplatku odpovídajícímu zhodnocení ceny pozemku. K poplatku by byl majitel nucen jen tehdy, pokud by chtěl stavět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Roman V. 2018-06-24 10:08
Ne, město není potřeba zahušťovat a není to vhodné, nechci tu rozpálené betonové peklo, ale zelené zahradní město. Již zde bydlím a mam právo o tom spolurozhodovat víc než ti, kdož tu ještě nebydlí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Copyright © 2018 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist