• Odborníci přicházejí! Mlejnského lidé obsadili komise MČ Praha 11

fb.komise.dm• Jihoměstské Palermo: JMND a komunisty zvolený Jirava splácí dluh

Jiravova radnice v tichosti nahradila mnohé zastupitele HPP 11 v komisích Rady městské části Mlejnského lidmi, "osvědčenými a zaručeně prověřenými odborníky" jakými jsou Gabriel (obviněný z ODS), Vašíček (pejskařský komik), Anděl (kuchař z restaurace J. Janečka v TJ Chodov, evidentně prosazující zájmy TJ Chodov odsouzeného Hrabala z ČSSD a Mlejnského ; bývalý zastupitel P11, obviněný), Souček / Lisý (viz. níže), Žabka (více spisovatel nežli strážník), STBák Semela (možná ho znáte pod krycími jmény BLANÍK či MLYNÁŘ), Belaník (obviněný z ČSSD) a další “kvalitní materiál”. Někteří jsou vyšetřovaní za nehospodárné nakládání s obecním majetkem, jiní jen marní čas provokacemi na sociálních sítích. Při doporučení, aby méně lelkovali a psali, zato více na něčem užitečném pracovali jsou dotčení tak, že si ego větrají v bulvárním plátku JMND, konkrétně pan Žabka, o kterém jsme psali dříve.

• Pozor, přicházejí odborníci!

Např. komisi pro strategické územní plánovaní museli opustit Ing. Kulhánek, Ph.D. (dosavadní předseda), RNDr. Zděnek Kvítek a Jiří Dohnal, všichni s dlouholetou zkušeností s územním plánováním, místo nich přišel Mlejnského odborník na autodopravu Souček, věčný kverulant a blízký přítel pana Sýkory (JMND). Místo v této komisi dostala i bývalá starostka Marta Šorfová, zřejmě za podporu paní Válkové ve druhé kole senátních voleb...

• "Výpověď" Ing. Kulhánkovi, Ph.D. za jeho práci v komisi pro strategické územní plánování > zde

Do komise pro životní prostředí přišel pan Milan Lisý (JMND), prezentující se zde na facebooku HPP 11 bezobsažnými a osobně útočnými příspěvky mimo téma diskuze, což považuje za svůj akt demokracie, ovšem za hranicemi demokracie někoho jiného. Jelikož opakovaně prezentoval nesmysly a nikoliv svoji užitečnost pro věcnou diskuzi, byl omezen v šíření nepravd vůči HPP 11 a odkázán na jiný soukromý prostor, kde může duchaplnými myšlenkami o čtenáře nerušeně bojovat. Osoby jako pan Lisý při sebemenší korekci jejich nevhodného chování ihned důtklivě mluví o cenzuře, sami však od voleb bezostyšně špiní HPP 11 na jeho vlastních stránkách před jeho příznivci, ovšem sami na svém webu / fb výstupy protistrany netrpí a příznivce HPP 11 cenzurují bez varování.

Do komise sociální a zdravotní přibyl jakýsi Robert Vašíček - zřizovatel komunikační agentury CZPR, který se na zastupitelstvech představuje jako pejskař, aby vzbudil dojem, že je “běžným občanem” Prahy 11. Ovšem jeho PR agentura nabízí komunálním subjektům jak vyhrát volby (“Najdeme mezery u vašich soupeřů a umožníme vám růst”) a tak koná svou práci, na kterou byl evidentně najat. Kým, to samozřejmě neprozradí. Jeho zoufalé a podlézavé výstupy jsou namířené výhradně proti HPP 11, charakterizuje ho úvaha, aby se zastupitelé HPP 11 finančně složili a vyplatili developera, proti kterému roky vystupují a neobtěžovali tím radnici starosty Jiravy, dnes který developerovi nabízí pozemek k odkupu. Pana Vašíčka vede uražená ješitnost, neboť v roce 2014 se dral na kandidátku HPP 11, avšak pro nedůvěryhodnost byl odmítnut. A právem. Obratem přilnul k protistraně HPP 11 (Mlejnský & apol.), což jeho pružná páteř snadno snesla - pro něj je to “jenom práce”. A umí toho víc, na lednovém ZMČ obtěžoval zastupitele HPP 11 focením v nevhodných momentek a s dětskou radostí se o snímky dělil > video

Pozn. Je s podivem, že radnice ANO / TOP na ochranu pana Mlejnského povolala policejní ozbrojence, ale triviální smazání nevhodných fotek z mobilu pana Vašíčka, jak PhDr. Zdeňková (HPP 11) požadovala, předsedající Lepš (TOP) zařídit schopen nebyl, ikdyž se poradil s přítomným právníkem Pištorou. Pan Vašíček byl později za “příkladné občanské vystupování” osobně pochválen starostou Jiravou (ANO), čehož mnozí z nás byli svědky.

Jihoměstské Palermo bere druhý dech a tací lidé ho tvoří! Obsadí komise, obsadí výbory. Zase se budete divit, až vám před okny vyroste nový barák. Vy jste nás zvolili, oni nás odvolali. Kdo čí zájem sleduje? Místo skutečných odborníků přichází stoupenci pana Mlejnského, převlečení za přitakávače starosty Jiravy. Všem je jasné, kdo je tu “velký šéf”. Na únorovém ZMČ (16.2.2017 od 13h v CPM) očekáváme i rekonstrukci výborů. “Demokraticky” každá strana po jednom členu. Komunisté / STBáci stejně jako HPP 11! Obvinění JMND stejně jako HPP 11! Dohromady obdrželi jen třetinu volebních hlasů oproti HPP 11. To je Palermo starosty Jiravy, v němž pravdu má vždy většina.

Zastupitelé za HPP 11

Komentáře  

-2 # Petr Hrabal 2017-02-10 20:02
Pane boze,vy opravdu nejste normalni!! Muzu vedet jako kvalifikaci ma pan Dohnal a pan Kvitek?
Pane Stylere,vy jste rekl pistoli jsem nosil a nosit ji budu. Podal jste na nas trestni oznameni za pomluvu- ktere se dle mych informaci odklada. Vy uz opravdu nevite coby. Bavi me,ze vyhrozujete pistoli a nemate ani zbrojni pas:)) co tedy nosite za pistoli?:)) pro deti?:)) vzdy neco placnete a pak nevite jak z toho. Vzdyt jste zq dva roky nic neudelali jen vse pod...li,ze?:)) ) Umite jen kritizivat a kdyz jste meli sanci ukazat co umite....to to dopadlo,ze:))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Jakub Chroust 2017-02-10 21:52
Jakou kvalifikaci má pan doktor Kvítek? Hádejte, lepší než odsouzení u soudu jako vy, to je vaše jediná kvalifikace. Například léta strávená bojem proti mafii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Jakub Chroust 2017-02-10 21:53
Jak víte, že nemá zbrojní pas?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Aleš Kulhánek 2017-02-10 22:35
Mimo jiné i tím, že absolvoval universitní vzdělání a dosáhl doktorského titulu :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Petr Hrabal 2017-02-10 21:57
Protoze to sam uvedl, a diky proverovani policii to bylo sdeleno.
No porad jste me neodpovedel:) jakou ma pan Kvitek a pan Dohnal kvalifikaci?;)) ja tam nejsem,tak me neprirovnavejte :) ale vy nic jineho neumite,ze;) jako cele trapne HPP11. Znemoznili jste se a dokazali,ze jen kecate a kdyz mate moznost ukazat co umite,privedete Prahu 11 ke krachu a nic nedelate:)) jen kecate;)) je to tak?!!! Je,ze:)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Jakub Chroust 2017-02-10 22:00
Pan DOKTOR Kvítek, čili jsem odpověděl. Plus zkušenosti s bojem proti místní mafii, částečně už odsouzené, myslím například vás osobně.

Třeba nosí plynovou pistoli, na tu zbroják není. Třeba má zbrojní průkaz, já moc odsouzeným nevěřím, pardón :)

Dobrou noc a krásný víkend.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jiří Dohnal 2017-03-05 00:39
Milý pane Hrabale, pánové Kulhánek, Kvítek a Dohnal mají několikaletou zkušenost s pořizováním nového územního plánu (koncept nového ÚP a následné připomínky v r. 2009), s pořizováním změn platného ÚP z r. 1999 a nyní sledují proces přípravy tzv. Metropolitního plánu Hl. m. Prahy.

Kolik zastupitelů či "odborníků" v komisích a výborech mimo HPP11 má v současné době uvedené zkušenosti ?

Hezký večer přeje - J. Dohnal
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Roman V. 2017-02-10 22:04
Ha ha, vy máte zkušenosti leda se soudy, Hrabale. A brzy snad i s vězezním. Trestně odsouzený Hrabal zde machruje zase :D !

A dejte mi klidně tisíc mínusů od svých kamarádů z ČSSD či ANO či JMND, ale vláda HPP11 byla to nejlepší i přes provokace ze strany ANO a TOP, co jsme tu měli. Ostatně UOOZ k nám tvrhlo za vlády ODS-ČSSD, ne za HPP11. A možná sem zase něco podobného vtrhne teď, za vaší novo-staré koalice. Ahoj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Petr Hrabal 2017-02-10 22:06
Takze treba doktor-lekar,kd yby byl,coz neni ma kvalifikaci k tomu aby resil uzemni planovani?:))) ja se fakt bavim:)) to je odpoved. Proste jako vse u HPP,ze:) trapne a nic nerikajici. Jen lzi,lzi a lzi:) opakuji ja tam nejsem. A myslite,ze to nevypovida neco o mentalite pana Stylera,ze se vytahuje plynovou pistoli?;) chapu,asi na zbrojni prukaz nemel- nedali mu ho pres psyxhotesty,ze; )) take dobrou noc a sladke sny
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Aleš Kulhánek 2017-02-10 22:59
Pane Hrabale. RNDr. je doktorský titul udělovaný absolventům přírodovědných ne lékařských věd.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Roman V. 2017-02-11 11:12
Ha ha, ten Hrabal je ještě hloupý, on není jen odsouzený zločinec, ale ještě hlupák :))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Petr Hrabal 2017-02-10 22:09
Btw. Nepravomocne odsouzeny- jsme snad porad v demokratickem state a cti se presumpce neviny,nebo se snad mylim? hpp asi ma sve vlastni pravo,ze,pane Chroust:)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Petr Hrabal 2017-02-10 22:20
Pane Romane, opet klasika HPP:)) nemate argumenty a vytahujete jen neco,co neni doreseno:)) odpovezte na otazku- jaka je jejich kvalifikace?;)) meli jste sanci nexo ukazat a jak to dopadlo?;)) Styler se drzel zuby nechty aby neprisel o misto- ted je na uradu prace,ne?;)) kdyby byl tak skvelej,nemel by hned misto?:)) vycet - co jste udělali za dva roky- nic. Co jste pokazili- vse!!! Odtrzeni JM od Prahy, podepsany kriz,zadne penize,zdrazeni najmu ucitelum,udrzba zelene na nule,jihomestsk a majetkova pred krachem,neukliz ene chodniky atd,atd,atd.... proste jeden obrovsky pru..r,ze:)))
Jedine co umite je kritizovat,ale jste absolutne neschopni cokoliv tvorit. Hanba vam vsem:) dobrou noc;))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Václav Šmrha 2017-02-11 00:12
Pane Hrabale, argumenty nemáte Vy. Možná jste to dodnes nepochopil, ale pouze se snažíte křísit dávno prasklé mediální bubliny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Petr Hrabal 2017-02-11 06:37
Odpovi me konecne nekdo,jakou maji panove kvalifikaci? Asi ne,ze:) no nic,opet je to diskuze o nicem. Stejne jako na zastupitelstvu; ) hezky vikend
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Roztylák 2017-02-12 19:07
Tady máte další odpověď pane Hrabale, takové lidi jako ing. Kulhánek odvolal starosta Jirava a spol z komise pro strategické územní plánování:

2017.02.12. • Nedej se • Morální limity (Crescon na Roztylech)
youtu.be/ebcpcpSa3gE
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Všetečka 2017-02-11 07:59
Tady máte Hrabale odpověd, v Pražském deníku jste se moc nevykecal, tak si to kompenzujete zde na webu:

Pražský deník, 8.2.2017,
Žalovaných zastupitelů v Praze přibývá

V Praze 11 loni nepravomocně odsoudili politika za ČSSD a policie otevřela další spis na tamního exstarostu Dalibora Mlejnského.

Být obecním zastupitelem může být někdy o kriminál. Své o tom ví řada pražských politiků, kteří v souvislosti s výkonem funkce i mimo ni v posledních letech vyslechli u soudu rozsudek „vinen". Naposledy v Praze 11, i když zatím nepravomocně.

Ve věci byl vyhlášen rozsudek
Tříletý trest si loni v říjnu vysloužil zastupitel a šéf zastupitelského klubu sociální demokracie na Jižním Městě Petr Hrabal. Týká se jeho působení v Tělovýchovné jednotě Jižní Město Chodov, kde měl v roce 2011 zpronevěřit příspěvek ve výši pěti milionů korun od společnosti Helvet Group.

Informaci potvrdil mluvčí Obvodního soudu pro Prahu 4 Michal Dvořák. „V dané trestní věci byl vyhlášen dne 17. října 2016 rozsudek. Bylo podáno odvolání ze strany obou obžalovaných," doplnil. Věc nyní bude řešit pražský městský soud. Samotný Hrabal na otázky Pražského deníku odmítl odpovědět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Michal H. 2017-02-11 08:28
Jojo,všichni jste nevinní.

Neviditelný pes, 11.2.2017
Politický cirkus
Rittig na nějakou dobu nevinen

Ono je docela obtížné, jak to posoudit – co je lepší. Je lepší být souzen, odsouzen a potrestán a po trestu z basy vyjít a začít znovu, anebo se rok po roce mlátit po soudech, platit advokáty a sledovat vlastní proces jako tenisové utkání? Je doslova šílené, jak naše soudy se svými rozhodnutími oscilují mezi plným osvobozením a očištěním a na druhé straně mnohaletým trestem.

Máme kauzu Rittigovu, kauzu Nagyové, kauzu Rathovu a kauzu Janouškovu, to vše je takové pomalé hlodání, jako to čínské mučení s kapkou dopadající na hlavu.
A taky máme kauzu HRABALOVU A MLEJNSKÝHO,že.. .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Petra M 2017-02-11 09:45
Pane Hrabale, nějak nechápu proč kritizujete 2 roky práce na radnici jen HPP, když tam nebyli sami !! Proč neustále vytahujete takové hovadiny, jako je jméno na nějakém blbém kříži, za což se pan ing. Štyler omluvil a svou chybu napravil. Co jste za mnoho let na radnici udělali PRO lidi vy a vaše stíhaná partička? Tedy kromě toho, že Vám byli obyvatelé u "zadku"..
Nějak si nedokážu nic vybavit a tu bydlím už 21 let.
Jaké kvalifikace máte vy ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Svoboda 2017-02-11 10:11
RNDr.Z.Kvítek, Ing. Kulhánek - dlouhodobě pracují v občanských sdruženích, jsou zakladatelé o.s.Hezké Jižní Město, o.s.Zelené Roztyly. Pan J.Dohnal je členem o.s.Trojmezí.
RNDr. Z.Kvítek byl členem Výboru pro územní rozvoj i za vlády D.Mlejnského, do té doby, než byli všichni na kandidátce HPP11 z výborů vyloučeni. Zmiňovaní pánové vyhráli se svými o.s.soudy proti umístění nechtěných staveb, dlouhodobě hájí veřejný zájem z pozice občanských aktivistů i zastupitelů městské části P11.

To je odpověď pro pana Hrabala.A ještě si neodpustím dovětek. Zatím nepravomocně odsouzený Petr Hrabal kolem sebe kope. Než půjde do vězení musí ještě odvést nějakou tu špinavou práci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Petr Hrabal 2017-02-11 10:14
Vazena pani Petro M. Ja jsem.drive na radnici ani v zatupitelstvu nebyl. Myslim,ze se toho za 20 let udelalo spousty pozitivniho a pravda,urcite se najde i nekolik veci,ktere se nepovedli.
Ale za vedeni Stylera se.nestalo vubec,ale vubec nic. Prisli o dotace na skolku,odmitli 7mio- coz normalni člověk nepochopi. Reknete me co se jim povedlo?:) Jakou mam.kvalifikaci na co konkretne? Velmi rad Vam odpovim. Preji krasnou sobotu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Petra M 2017-02-11 15:27
Pane Hrabale, proč píšete stále dokola, že HPP se nepovedlo vůbec nic ? Když už, tak proč nepíšete, že se TOP,ANO a HPP nepovedlo nic?!?
Ale hlavně, HPP hájilo a hájí zájmy svých voličů. Proto se pravděpodobně nehodili "do krámu" partičce, která najednou využila ty, které před volbami kritizovali a která hájí zájmy developerů, nikoliv svých voličů.
Že odmítli 7 mil úplatek ? To naprosto chápu. Ale to asi nebylo moc čisté, vždyť to mohl schválit zbytek zastupitelstva. . proč se tak nestalo ?
Že neprošla dotace na školku ? Platí totéž, jako o úplatku.. Přehlasovat HPP přece umíte!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Petr Hrabal 2017-02-11 22:33
Pani Petro,ono to neproslo prave diky hlasum HPP. Nas tam bylo malo. Ne,bylo to ciste,byla to vratka,kterou odmitlo HPP. A ohledne skolky,pan Kos vysoutezil nejnizsi nabidku,firma zkrachovala,sko lka se nedostavela,pri slo se o prnize z EU. Budete jiste argumentovat,ze to nebyla jejich chyba- opak je pravdou,kdyby si tu firmu proverili,zjist ili by,ze neni schopna to nikdy provest. A proc jen na HPP? Jednoduse,proto ze jich bylo nejvice vramci postu,v zastupitelstvu, komisich. Presne Ti odbornici,kteri tvrdi HPP ze jsou "chudacci"odvol ani,ti to meli proverit.
Je me lito,ale musim podotknout,ze moc veci o Praze 11 nevite a tim padem chapu,ze slepe hajite zajmy HPP. Skoda. Ja, bohuzel, s panem Kvitkem- ktery je zcela mimo misu a je tak ukriceny,ze ani nepotrebuje mikrofon,prska na vsechny strany, sedim v jedne mistnosti. Prijdte se podivat,rad vas osobne ve ctvrtek pozdravim a vse Vam ukazu na podkladech a vysvetlim. Treba pak budete mit jiny nazor.
S uctou Petr Hrabal
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Petra M 2017-02-11 23:26
Pane Hrabale, zajímavé zdůvodnění - že Vás bylo málo. To jste nemyslel vážně, že ? Pokud sleduji, zastupitelstvo je plánováno dlouho dopředu, tak by si to zastupitel měl naplánovat tak, aby tam byl. Také si nemohu vzít volno, ač bych třeba ráda, když jsou daně, výplaty..
Nemá na starosti majetek p. Balík ? A ve starém složení rady bylo HPP také v menšině.
Toto je ale zbytečná debata. Já i moji sousedé se jen děsíme, co se bude nyní dít. 2 roky klidu byly velmi velmi krátké.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Michal H. 2017-02-12 08:06
Paní Petra M. věcím o P11 rozumí, jak jsem si přečetl. Jak si můžete dovolit P.Hrabale jí napadat, že slepě hájí zájmy HPP11?
Už jste nám několikrát popřál krásný víkend a sliboval, že se jdete věnovat něčemu duchaplnějšímu než psaní na tento web. Tak prosím, už odsud vypadněte. Kdo má ty Vaše frustrované příspěvky číst, Vy nepravomocně odsouzený moralisto?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Petr Hrabal 2017-02-12 09:18
To vazne nema cenu,debatovat konstruktivne s clovekem,ktery neuzna jine argumenty pane Michale.
Pani Petro,klid dva roky moc nebyl,spise se o JM porad mluvilo v mediich. A ten klid Vam mozna pripadal,jeliko z se nic nedelo. A ano my jsme vsichni hlasovali pro,ale ti co tam nebyli, bylo z pracovnich nebo zdravotnich duvodu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Roman V. 2017-02-12 12:10
Ústřední výbor ČSSD (či JMND)dal povel mínusovat svým členům jako kdysi? Z vězení budete posílat mínusy přes ukrytý mobil, pane odsouzený zloději Hrabale? :))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Anna 2017-02-11 10:31
Pane Hrabale - pozor na pravopis, co shoda podmětu s přísudkem?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petr Hrabal 2017-02-11 11:01
Omlouvam se,pisi.to pres mobil a je to spatne videt. Predem se za chyby omlouvam
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Roman V. 2017-02-11 11:15
Vy máte ve vězení povolené mobily? Nebo vy tam teprve půjdete?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Petr Hrabal 2017-02-11 11:27
:))) opet plodna diskuze,ze?!:)) chybi vam argumenty,jen urazite,lzete;) ) tohle neni konstruktivni diskuze:)) na FB lidi blokukete,cekam ze me zablokukete i zde,ze?!;))
Vtipne je,ze aby se Styler udrzel jako starosta,zkouse l se paktovat a domlouvat s nama,CSSD, kdyz neuspel zkousel i KSCM. A ted jsme zase ti nejhorsi;)) to je vazne neuveritelne:)) nic tohle tady nema cenu,vy dokazete pouze lhat a pomlouvat,svou chybu nikdy nepriznate. Preji vsem nadherny vikend a ja se jdu venovat necemu duchaplnejsimu, jako je prace s detmi,jez trpi ADHD! Mejte se vsichni fajn
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Roman V. 2017-02-11 11:30
To nejsou moje urážky, to je soudní rozhodnutí, pane Hrabal :)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # 666@hell.com 2017-02-11 12:02
Občané Prahy 11, zřejmě byste měli něco vědět o svém sousedovi. Pan Roman Vašíček provozuje sektu nazvanou Mariánské společenství. Texty pocházející z jeho pera dále distribuuje předsedkyně Strany Demokratické Obnovy v Děčíně Petra Bostlová petrabostlova.wordpr ess.com, zároveň ředitelka občanského sdružení SunRiseCare, které se specializuje na mimoústavní péči. Duševně zranitelné lidi tato skupina vystavuje náboženskému strachu za účelem vlastního obohacení, což bych Vám rád demonstroval jedním z textů pana Romana Vašíčka z výše uvedeného webu: Citace:
Panna Maria: „Posilněte svoji modlitební přítomnost v …“ Magda: Má se koupit byt v…, který R. našel? Panna Maria: „To je jedna z možností.

Pořiďte 3. dodávku.“
Magda: A to rychlé auto? Panna Maria: „Kupte velmi rychlé auto. Až satanisté začnou vraždit, bude třeba dovézt malé dítě na transfúzi, maminku s dítětem do nemocnice…Bude fungovat jako sanitka.“ Magda: Je správně, že Sopotnice je napsána na R., viď? Panna Maria: „Pro tuto chvíli ano, R. má krytí, policie chystá razii na celou vaši modlitební skupinu.
Mějte se prosím před tímto sousedem velmi na pozoru, je to sociopat a lidská zrůda. Nepodceňujte ho! A budete-li potřebovat sanitku, až satanisté začnou vraždit, spolehněte se na jeho velmi rychlé auto :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Roman V. 2017-02-11 12:31
Robert. Robert Vašíček...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jirka Mlynar 2017-02-12 11:46
Jak to zde čtu, nestačím se divit. O panu Hrabalovi mám svůj vlastní názor, volit ho jistě nebudu, ale na druhou stranu dokud není rozsudek pravomocný je to opravdu stupidní argument a hloupá obrana. On se s vámi snaží relativně konstruktivně diskutovat, bohužel,jak je vidno,to z vás zde nikdo neumí.
Zase jsem si zkazil neděli,že jsem šel na váš web. Je to s váma hořší a horší. HPP se rozpadá, odešel Lukeš, Frey, před tím další. Paní Šorfová s vámi take nechce spolupracovat. Začněte něco dělat a ne jen pomlouvat,zastr ašovat a lhát. Vypadá to totiž, že vy nic jiného ani neumíte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-02-12 12:13
V politice neplatí presumpce neviny, když je někdo trestně stíhaný či odsouzený a navíc ještě známe ty případy sviňáren, co se zde děly, víme kdo tehdy vládnul, není na tom nic hloupého. Navíc to není jediná kritika Hrabala, co zde zaznívá. Ale určitě je to důležité, jestli je někdo odsouzený či stíhaný nebo není. Voliči by měli vědět, zda volí zločince, případně pravděpodobné zločince nebo ne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jirka Mlynar 2017-02-12 12:21
To co zde říkáte, je uplná demagogie!
Teď se nejedná o volby, teď se tady dohadujete o komisích,ne?!

Argumentujte tedy a neplácejte něco o stíhání,odsouzení.

AŤ si to voliči pak přeberou,jestli bude pravomocně odsouzený kandidovat. Ale co když ho třeba osvobodí? Pak se tomu člověku omluvíte?

Koukněte se na tu debatu- to není nic konstruktivního , to jsou jen urážky a útoky. Proto mě připadáte, že jste dávno ztraceni. Jak to sleduji vy pouze útočíte a kritizujete,lže te,překrucujete pravdu. Viz pan Štyler- jasně řekl, že nosí pistoli- pak se to snažil bagatelizovat a tvrdil zbraň, a tím myslel počítač a internet, jako K.H.Borovský. To je lež jako věž a ještě si dovolí se srovnávat či prát tuto významnou osobu našich dějin vůbec do úst!!!

V tomhle mě teda neuvěřitelně štvete!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # JM 2017-02-12 12:57
HPP11 mne také často štve až zbytečným používáním ostrých slov a velmi silným vymezováním se proti oponentům. Z mého pohledu jim to zbytečně bere hlasy lidí, kteří se o dění na JM až tak nezajímají a pak vidí ty vyhrocené debaty, články atd. Přijde mi to jako škoda.

Ale na druhou stranu je HPP11 jedinou stranou na P11, která opravdu plní volební program a zejména brání obyvatele přes často megalomanskými a velmi spornými plány developerů. A ten, kdo se o místní dění zajímá to vidí a vidí i to, jak ostatní strany na lidi kašlou. I proto dostali takovou podporu ve volbách, protože to, co tu rozpoutala předchozí garnitura bylo něco neuvěřitelného. A ty projekty se teď po odstranění HPP11 z Rady MČ opět pomalu, ale jistě rozjíždí a obyvatel JM z toho nemůže mít radost. Nový Opatov, Roztyly, BD Bachova a spousta dalších.

Třeba takový HAMR u Milíčáku už dávno mohl ve schválené variantě (menší areál, parkoviště pro 20-30 aut) stát, ale oni prostě čekají, až jim někdo schválí tu megalomanskou variantu se 160 parkovacími místy, která by neúměrně zatížila okolí a poškodila ekosystém v okolí rybníků. Veškerá SVJ v oblasti proti tomu dlouhodobě bojují, podepisovaly se petice, ale nikdo z ostatních stran to neřešil. HPP11 proti tomuto záměru jako jediné bojovalo a bojuje a v těchto věcech mají podporu nejen mou, ale i dalších obyvatel z okolí.

PS: Nejsem členem HPP11 ani žádným alteregem někoho z nich.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Roman V. 2017-02-12 13:04
33% voličů mají rádi tvrdý přístup HPP11, já také. Bez ostrých loktů proti mafii jít nemůžete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-02-12 13:06
Presumpce neviny platí občansky, v politice, na Západ od nás například, politice od začátku trestního stíhání (ne od podání trestního stíhání, to může každý, ale od stíhání či obvinění) - do očištění či odpykání trestu, politik odchází ze svých funkcí, aby nešpinil dobré jméno strany. Občansky platí presumpce neviny, politicky ne. A tomu říkám morální přístup.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Roman V. 2017-02-12 13:07
Presumpce neviny občansky X presumpce viny ve veřejných funkcích. Chápete rozdíl?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-02-12 13:09
OPRAVA: "Politici od začátku trestního stíhání (ne od podání trestního oznámení, to může každý, ale od stíhání či obvinění) - do očištění či odpykání trestu, politik odchází ze svých funkcí, aby nešpinil dobré jméno strany. Občansky platí presumpce neviny, politicky ne. A tomu říkám morální přístup."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # JM 2017-02-12 16:41
Ano, to máte naprostou pravdu. Morální přístup u nás politikům nejen na P11 chybí. V Německu například odstoupil velmi populární ministr jen proto, že někdo zjistil, že jednu (!) stranu ve své disertační práci částečně opsal... To u nás zní jako z jiné galaxie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # JM 2017-02-12 18:14
Je rozdíl mezi tvrdým a nekompromisním přístupem na jedné straně a zbytečným vyhrocováním debat, používáním extrémních výrazů typu "zlojedi" a podobně na straně druhé.

První věc je správná a chválihodná (i když občas je nějaký kompromis nebo vůle se dohodnout potřeba), za to si HPP11 cením - nedají se koupit, zastrašit a hájí svůj program, se kterým byli zvoleni.

Druhá věc je je opravdu zbytečná, za hranou a hlasy to HPP11 nepřinese, spíš naopak. Občas je potřeba se chovat trochu méně extrémně a expresivně, aby ten typ rétoriky nezaujatého voliče neodradil. A to se vůbec nevylučuje s první věcí.

Berte to jako konstruktivní kritiku :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Roman V. 2017-02-12 18:33
Já to beru, jen nesouhlasím, že zbytečně vyhrocuji debatu. Myslím, že tento přístup je správný a že není zbytečný. Také nejsem člen HPP, ale příznivec, takže si to jako občan mohu dovolit rozhodně. Ale myslm, že politici by měli být také tvrdí, pokud mají správné cíle. A to HPP11 má.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiří 2017-02-13 09:13
Vážený pane JM,
celý víkend jsme pracovali na dokumentech týkajících se změn územního plánu. Nezastavitelné území, 38500m2 na zastavitelné. V případě žadatele, Passera se jedná o zabetonování. Projděte si Brumlovku, ta je kaňonovitě ukázková. Dále se zabýváme změnou úpl. na tramwayové těleso Spořilov - konečná Háje Výstavní. Navýšení hluku vysoko nad limity a snížení průjezdní kapacity stávajících pozemních komunikací. Potřebuje toto Praha 11 a její obyvatelé?
Zdraví Jiří Štyler
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Roman V. 2017-02-13 11:06
Passer v minulých volbách založil stranu co se jmenovala skoro stejně jako HPP11 a chtěl tu na jménu HPP11 parazitovat, což se mu nepovedlo. Teď má bohužel v Radě, přímo či nepřímo, své lidi i tak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # JM 2017-02-13 17:20
Dobrý den, pane Štylere.
Ano, přesně toto Praha 11 potřebuje a za tuto práci vám velmi děkuji. Vážím si jí a sledoval jsem ji už když jste byli v opozici za Mlejnského.

Celá moje kritika byla zaměřena pouze na někdy až zbytečně expresivní výrazy na Facebooku, které vám jako hnutí mohou (zbytečně) ubrat voliče. Nezaujatý občan pak snáze naletí argumentům místní mafie, že jste jen parta ukřičených odpůrců čehokoliv - ač to tak ve skutečnosti není.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Roman V. 2017-02-13 17:27
Mam přesně opačný dojem, HPP11 je tvrdé od začátku a 33% voličů v roce 2014 to ocenili. Já jsem pro tvrdý přístup.

Příznivec HPP11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Jirka Mlynar 2017-02-12 12:22
oprava: brát tuto významnou...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Mike 2017-08-28 11:55
Myslím že autor tohoto článku je pěkný k***t + v komentářích tady řešíte blbosti :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Roman V. 2017-08-28 12:42
Myslím, že článek je dobrý, v komentářích se řeší důležité věci a jediný kokot zde je Mike. Hezký den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2017-08-28 12:54
Anonyme Majku, ono to neni nic noveho, ze vybory / komise bez HPP 11 maji jedinou cinnost: navrhnout ZMC / Rade neco nepopularniho ke schvaleni, noty jsou dany z Magistratu, ktery chce STAVET, od cehoz ma na P11 pohunky. Pokud vy jste zastupce developeru, pak si neporozumime, ale proto notne my nejsme kokoti (jak uvadite), jen mame na vec jiny nazor a tretina volicu na P11 taktez. Cili to vubec neni jen o NAS.

Pripomente si, jak vybory pracovaly bez HPP 11 > youtu.be/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Roman V. 2017-08-28 13:01
Dokonce 2/3 voličů, pane Farmačka. Ti co volili ANO a TOP09 byli také proti zástavbě JM. To že ty strany otočily a zradily voliče a předvolební programy hodily do koše je už druhá věc. Jejich voliči zde na Praze 11 to vidí a v roce 2016 to dali vědět při volbách do Senátu. Parlamentní volby do PS jsou něco jiného. Ale v roce 2018 se uvidí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Michal H. 2017-10-06 10:27
Spříznění kámoši bývalého starosty včera na zastupitelstvu jako sorry klekli na současného starostu Jiravu (ANO)- aneb totální názorový obrat vedení radnice na využití nově postavených bytů v Zahradách Opatov. Co dalšího ještě přijde?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dan 2017-10-06 12:16
Je to jasná účelovka domluvená vedením radnice s ČSSD, ODS, JMND, KSČM o pronájmu obecních bytů prostřednictvím společnosti Jihoměstská majetková a.s.
Zase se budou přidělovat obecní byty těm správně spřízněným osobám?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Svoboda 2017-10-07 19:52
Jenom je třeba občanům stále říkat, že fb a weby Top 09 Praha11 a Ano Praha11 jsou obsahově stejné jako web JMND obviněného bývalého starosty Mlejnského. Především se vymezují proti HPP11 a jejich usilí o nezahušťování JM a korektnost. Teď už to nelze popřít, že tyto tři strany táhnou ve shodě za jeden provaz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Copyright © 2017 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist