2017.01.19.ZMC.25.CPM.3• V pondělí 18.12.2017 od 9h můžete sledovat přímý přenos ze 34. jednání zastupitelstva MČ P11 konaného v KCMT na Hájích > ZDE

...nebo se jednání i osobně zúčastnit - židlí pro diváky bude dostatek. A jelikož jsou zastupitelům HPP 11 vypínány mikrofony radními ANO / TOP, je zážitek v sále zcela unikátní, neboť my hovoříme dál… | • Program a body jednání ZMČ > zde | • Událost můžete komentovat na facebooku > zde | • Živý přenos bude vysílán > zde

oddelicka.1210

• 2x Nedej se+ na téma Silniční okruh kolem Prahy (SOKP)

• Kudy, kudy, kudy cestička (3.12.2017 na ČT2) | • Kudy, kudy cestička II nebo kamiony z Prahy do Prahy? (10.12.2017 na ČT2)

oddelicka.1210

• 33. ZMČ | 7.12.2017 | D. Mlejnský (JMND) osočuje L. Kosa (HPP 11), že porušuje jednací řád

Občané, diváci, než bude v pondělí 18.12.2017 další ZMČ, zavzpomínejme na to poslední, na kterém nebyl dostatek koaličních zastupitelů ke schválení programu. Nebudeme se nyní zabývat ležérností ANO / TOP (radních Jiravy, Urbánka, Lepše, Říčaře, Balíka, Lukeše a Freye), s jakou vládnou Praze 11, ale upozorníme na privilegia policií násobně vyšetřovaného D. Mlejnského (JMND), který spolu s komunisty povýšil po zvolení Jiravy starostou se stal pro ANO / TOP nepostradatelným. Ten senátora Kosa během projevu kritizoval mimo záznam tak hloupě, že starosta Jirava prostě nemohl dopustit, aby se o Mlejnského výroku hlasovalo…

• 33. ZMČ | 7.12.2017 | Vypnuté mikrofony HPP 11

Vážení voliči, o volbách 2014 jste nám svěřili mandát vás zastupovat. Pokud sledujete jednání zastupitelstva, víte, že tak činíme. Starosta Jirava (ANO), píšící o sobě v Klíči, kterak kdysi dávno na Václavském náměstí "cinkal klíči" na podporu nově se rodící demokracie, a jindy radní “superdemokrat” Lepš (TOP), loňský neúspěšný kandidát do senátu, naše výstupy ukončují vypínáním mikrofonů. Tak vypadá současný dialog radnice ANO / TOP se zástupci občanů: “Mlčte a hlasujte jak MY potřebujeme, jinak z vás uděláme nepřátele Jižního Města!” Sledujte video, ať lépe pochopíte, jakým “bahnem se za vás brodíme”, a že věci bez vaší pomoci změníme jen velmi těžko. Děkujeme za vaše názory!

oddelicka.1210

• 26. ZMČ P11: Navrhovali jsme tyto významné body! Neprošel jediný

• Hnutí pro Prahu 11 pokračuje v práci a protože radniční média opět mlčí o svých záměrech, developerských aktivitách a dalších záležitostech MČ, pokusilo se HPP 11 získat alespoň nějaké informace. Marně. HPP 11 nebyl koalicí ANO / TOP / Mlejnský schválen žádný bod do programu ZMČ dne 16.2.2017:

• “Nové byty - jak z Jižního Města vytvořit ghetto” jako program Ing. Jiravy bez mandátu, navrhuje Ing. Krautwurm

• Rozdělení nerozděleného zisku JMM, a.s, navrhuje Ing. Kos

• BD Bachova - obejití ZMČ a schválení Radou MČ využití pozemku pro výstavbu, navrhuje Ing. Šmrha, PhDr. Zdeňková

• Stanovisko k záměru výstavby společnosti Tweelingen, a.s. - Litochlebské náměstí, navrhuje Ing. Štyler

• Informace o stavu sportovní koncepce, navrhuje M. Horník

• Fungování redakční rady Klíče, navrhuje PhDr. Zdeňková

• Ochrana zeleně ve stabilizovaných plohách, navrhuje RNDr. Zelenková

• Pergola MŠ Blatenská, navrhuje PhDr. Zdeňková

• Zveřejňování důvodových zpráv ke schváleným usnesením Rady MČ, navrhuje Ing. Kos

• Odvolání radního Říčaře, navrhuje Ing. Kos

• Polyfukční centrum Opatov (aby ho zase potichu neschválila RMČ), navrhuje Ing. Šmrha

• Podpora dobrovolnické činnosti, navrhuje Ing. Řivnáčová

• Podpora služeb v záměru Alitex, navrhuje RNDr. Kvítek

• Bylo, nebylo jihoměstské Palermo?, navrhuje PhDr. Zdeňková

• Záměr Nové Roztyly, navrhuje Ing. Kulhánek

• Aktualizace mapy záměrů výstavby na JM, navrhuje M. Farmačka a nabízí pomoc zdarma

• Odvolání starosty Jiravy, navrhuje Ing. Štyler

• Zastavitelné, transformační plochy - jaký je rozsah čerpání na JM, navrhuje RNDr. Zelenková

• Záměr Stará pošta, navrhuje Ing. Řivnáčová

• Dopravní situace v ulicích Jurkovičova / Stříbrského, navrhuje RNDr. Kvítek

• Informování občanů o smogové situaci, navrhuje Ing. Kulhánek

• Odvolání radního Urbánka, navrhuje Ing. Kos

• Neúčast statutátrního zástupce Ing. Jiravy při projednávání bodu Regulační plán, navrhuje Ing. Štyler

• Aktuální informace o HG Nešporova, navrhuje M. Farmačka

• Programové prohlášení vs. 11 bodů pro Prahu 11, přesunout za bod “Nové byty - jak z Jižního Města vytvořit ghetto” a s projednáním, navrhuje Ing. Krautwurm

• Aktuální situace kolem záměru Blažimská, navrhuje J. Dohnal

• Služebnost Bachova, navrhuje Ing. Šmrha

• Souhlas RMČ s projektem Jurkovičova v rozporu s názorem VÚR, navrhuje Ing. Šmrha

• Konání ZMČ v KC Zahrada, navrhuje Ing. Šmrha

• Využití stabilizovaných území na JM, navrhuje RNDr. Zelenková

• Informování občanů v radničních médiích o změnách územního plánu, navrhuje Ing. Kulhánek

• Pevný bod Alitex / Jurkovičova pro možnosti účasti občanů, navrhuje RNDr. Kvítek

• Interpelace občanů jako pevný bod jednání ZMČ na 17-17:30h, navrhuje Ing. Kos

• Neúčast kompetentního radního Urbánka při projednávání regulačního plánu na MHMP, navrhuje Ing. Štyler

• Dodržování jednacího řádu, navrhuje J. Dohnal

• Změny v komisích MČ, navrhuje J. Dohnal

• Změny v komisích MČ a požadavek vysvětlení dosazení Mlejnského lidí, navrhuje PhDr. Zdeňková

Koalice ANO / TOP / JM-ND / KSČM / ODS / ČSSD nezařadila žádný z uvedených bodů, navíc neumožnila vystoupení obyvatel k záměru bytového domu Alitex / Jurkovičova. V Jihoměstském Palermu přituhuje...

Zastupitelé HPP 11

Komentáře  

+8 # Jakub Chroust 2017-02-17 11:40
Když shodili všechno ze stolu, tak není proč hlasovat zase pro jejich návrhy. Alespoň pro většinu. Nulovou toleranci pro Palermo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Michal H. 2017-02-18 13:30
Přečetl jsem si článek pana Prokopa (ANO) Platí členy HPP11 developer Sklenka? Cituji: Na posledním zastupitelstvu 16.2.2017 HPP11 jasně předvedlo, že umí pouze demagogicky mluvit na mikrofon, ale o podstatu věci jim nejde. Ukázali to například u projednávaného bodu „Územní studie Opatov – Na Jelenách“. Pro kterou jejich zástupci nehlasovali. Tím zahodili desítky hodin práce jejich kolegů. Jen tak, jedním hlasováním. Jsou snad tajně placeni developery? Konec citace. K článku bylo přiloženo hlasování č.81 a jmenný seznam zastupitelů HPP11, kteří v tomto bodě nehlasovali. Ale to bylo hlasování o pozměňujícím návrhu původního usnesení Rady. O původním usnesení Rady se hlasovalo až v hlasování č.82 a zde i díky hlasům členú HPP11 hlasování prošlo. Od pan Prokopa jako vždy klasické matení pojmů a lhaní. A ještě se chci zeptat. Není Prokopovo tvrzení o napojení členů HPP11 na developera Sklenku trestně stíhatelné pro pomluvu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-02-18 14:44
Podle mě je to možné, ale podávat trestní oznámení za pomluvy je dost k ničemu. Lepší je buď žaloba, která by měla vyústit v omluvu. Mně osobně se zdá trestní oznámení za nějaká slovíčka dost přehnané.


Každopádně trestních oznámení podalo už HPP11 hodně a byly to větší rybky než jen "pomluvy".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiří 2017-02-20 00:17
Dobrý den Michale,
pánové Prokop a Kováč jsou jen ňoumové, kteří píší, co jim Mlejnský nařídí a předloží. Kováč mele stále to samé a prokop vždy vymyslí takový lbábol, že by se za něj ani Hrabal stydět nemusel. Tak to bude ještě pokračovat. Pokud máte času a trpělivosti dosti, podívejte se na Kováčův katastrofální výkřik směrem k Dr. Kvítkovi: "ZASTŘELTE HO NĚKDO". Po fyzických útocích a ničení majetku z roku se zase máme na co těšit. Výhrůžky a zastřešování, to je metodika jihoměstského Palerma. Nyní v podání Kováče. A pak choďte temnou nocí, když Kováč nabádá. Jiří Štyler
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Petr Hrabal 2017-02-22 08:21
Co to melete Stylere? Jaky blabol,ze bych se za nej ja stydet nemusel?? Vy jete blazen,co zkrachuje at dela cokoliv! Strudlikari,ze? Kdyz jste tak uzasny,proc jste ted na podpore? Kdyz jste tak perfektni manager,jak o sobe rikate,ze jste ridil Prahu 11 dle vas uplne bez chyby,ze se o vas neperou? No protoze jen melete,nic neumite. Podávat tresni oznameni za pomluvu maximalne;) zatezovat policii nesmyslama;) ktere musi resit a v zapeti odlozi:) vtipne je,jak jste tvrdil ten kec o pistoli;)) nemate ani zbrojak,jak jsme se dozvedeli- to vam by ho nedali,ze?! Problem s psychotesty,ze, Stylere?:) Jsem zvedavej,jak dlouho vas budeme zivit z nasich dani. Ale ono brat 14 tis za nic je pro vas hodne pohodlne,ze:)) Neuveritelne!!! ! Stydte se!!!! Fuj
Ps: pisi z mobilu omlouvam se predem za chyby
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Roman V. 2017-02-22 10:49
A chovejte se zde slušně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-02-22 10:50
Vy sám jste manažer, který to dotáhl leda před soud a do vězení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # neverici obcan 2017-02-22 15:22
I kdybych neveril HPP co tu o Vas pane Hrabale pise, svym vystupovanim zde jen dokladate, co jste zac.

Doufam, ze lide jako Vy po volbach pujdou ze zastupitelstva pryc a to navzdy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Petr Hrabal 2017-02-22 18:42
Prosim jake vystupovani mate na mysli? Jen se branim,co Styler o me pise a ja pisi o nem cista fakta. Oberte si to z nezaujatych zdroju,mozna budete neprijemne prekvapen;))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Roman V. 2017-02-22 18:54
Co jsou to ty vaše "nezaujaté zdroje"? TV NOVA? Plátek JM-ND? Že jste odsouzený je fakt. Ověřitelný opravdu nezávisle. I vy jste to přiznal. Zatím nepravomocně, ale jste.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Roman V. 2017-02-18 14:46
Ono je to spíš urážení, pomluvy se dělají za něčími zády, toto je urážka a plivanec. Nic jiného Prokop ani neumí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Všetečka 2017-02-18 16:30
Podobné články psali členové ODS za vlády Mlejnského na P11. Obviňovali členy HPP11 a občanské aktivisty, že jsou na výplatní pásce Skansky a podporují výstavbu na Hájích. Vidím v tom jasnou paralelu. A pan radní Urbánek obviňuje občanské aktivisty bránící zástavbu na Roztylech, že jim jde pouze o politické body. Všechno zastavět, všechno vyhandlovat, po nás potopa. Jak zpívá Honza Nedvěd - budem o něco se rvát, až tam nezůstane stát na kameni kámen......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # Tibor Kováč 2017-02-19 13:22
Za sebe doufám, že někteří členové HPP11 nebudou na výplatní pásce Praha West Investment k.s. (pro nezasvěcené firma Globus), aby zde na nejfrekventovan ějším dopravním místě Jižního Města nevznikla tzv. "menší sámoška", jak říkával JŠ, svého času starosta MČ Praha 11, který s tímto develovepřem pravidelně urputně vyjednával tento megalomanský projekt. Předem děkuji za mínusy, ale je to pravda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jakub Chroust 2017-02-19 13:38
Za sebe doufám, že někteří členové ANO nebudou placení Mlejnským a odsouzeným Hrabalem, se kterými máte koalici, no a pak těmi developery, jako třeba Passerem a spol. To o placených členech HPP11 můžete dokázat, pane Kováč? :)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jakub Chroust 2017-02-19 13:39
A já také děkuji předem za mínusy od Mlejnského a Prokopa a Hrabala a spol. :)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # svoboda 2017-02-18 16:47
Nechápu, jak si mohli odhlasovat radní za TOP/ANO/přeběhl íci, že nedají prostor občanům, kteří se přišli zeptat na stavební záměr v ulici Jurkovičova (Alitex). Občané, kteří si udělali čas a nebyli vyslyšeni. To je nehoráznost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Roman V. 2017-02-18 18:19
Jediný, kdo má čas vždycky, je Vašíček, ten má času habaděj. Až si řikám, co vlastně dělá kromě práce pro Mlejnskýho.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Tibor Kováč 2017-02-19 13:28
Pokud by zastupitelé za HPP11 a nezařazený přeběhlík Murčo nezdržovali 4,5 hodiny (jako Kalousek ve Sněmovně) s návrhy na doplnění programu, pro které nebyly předem žádné podklady pro případné hlasování, a jednalo by se tedy tak jednoznačně o bezprezedentní eksibování určitých osob v rámci přímého přenosu, tak by jistě na prostor pro vyjádření občanů Jižního Města zbyl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jakub Chroust 2017-02-19 13:43
Oni měli program k věci, ve sněmovně zdržovali čtením knih, ne zařazováním bodů, to je legitimní zařazadovat body do programu, když vy jste svoje navíc stáhli. Tedy některé, ty, které vám váš koaliční kámoš trestně stíhaný Mlejnský zatím odmítl prohlasovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jakub Chroust 2017-02-19 13:46
Prostor pro občany jste odmítli vy, když jste Alitex nechtěli projednat či ho zařadit na pevnou odpolední hodinu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jakub Chroust 2017-02-19 13:47
Rada co nemá často ani většinu v zastupitelstvu si bere občany jako rukojmí, TOPka a ANO si bere občany jako rukojmí...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Zděnek Kvítek 2017-02-18 23:35
Současná koalice se chová jako černá díra. Na cokoliv se zeptáte, cokoliv žádáte, nic nedostanete. Když se ptala Dr. Zelenková ohledně zeleně, bylo zřejmé, že vůbec nerozumí ani obsahu dotazů, když byly používány odborné termíny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Petr Hrabal 2017-02-22 08:29
:))) ja jsem za Vaseho vladnuti dostal za 23 interpelaci odpoved na 4!!!!

Pak se nedivte,co jste soucasnou radu maucili,jak se k vam chovaji.;)))

A pane Kvitku,nechapu, proc jsou teda koalicni jednani,ktere zavedl Styler. Tam jsme my vzdy predlozili body,ktere budeme davat na zastupko. Sice skoro nikdy neprosly,ale vedeli jste o nich. Predseda vaseho klubu tam.nerekl ani slovo a pak delate tyto zbytecne obstrukce- ja se rad s nekolika z nich stotoznim a budu pro ne hlasovat. Pripravte materialy a muzem se konkretne bavit na pristim zastupitelstvu.
Ted mluvim pouze za sebe,nikoli za klub
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jiří Krautwurm 2017-02-22 15:17
Reaguji na váš návrh "Pripravte materialy a muzem se konkretne bavit". Upřímně řečeno, nevidím jediný tématický okruh, ve kterém bych vám mohl věřit, alespoň že 1+1=2.
Situace je totiž přesně opačná: prokažte, že jste vůbec ještě sociální demokraté, že zkrátka máte na mysli něco jiného než vlastní osobní zájmy, že pouze nezneužíváte jméno oné historické strany.

Ohledně grémií, které jste zde nazval "koalicni jednani", mohu soudit jen o těch, kde jsem byl osobně přítomen, tedy poslední cca 1/2 až 3/4 roku.

Všechny hlavní podrazy, které pan Jirava s vaší asistencí organizoval, jste důsledně zamlčeli. S udivením konstatuji, že vaše vzájemné dohody nejsou zase až tak pevné, abyste měli odvahu přiznat, k čemu se chystáte. Je to ale vaše volba a volba pana Jiravy, který se tímto chováním neskutečně schazuje. Nebo naopak se teprve v tomto chování naplno projevuje pravá politikářská povaha pana Jiravy.
Připomenu ještě podzimní zastupitelstvo, kdy jsem dopředu na grémiu avizoval náš negativní přístup k předloženému programu jednání a jediným výsledkem byla vaše vzájemná příprava ve smyslu udělat z HPP11 naprostého škodiče.
Takže proč vás dopředu brífovat, když domluva nefunguje a budete dělat vše pro zneužití podaných informací?
A tak se grémia omezovala na neškodné podružnosti. To ale nebyla volba naše, nýbrž volba ustaveného starosty a jeho podporovatelů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Petr Hrabal 2017-02-22 08:39
Hezky clanek pane Kvitku:))
Vy si slusne vymyslite:))
Vyhrali jste se 40% zastupitelu?? Nebyl tento vysledek diky prepoctu propadnutych hlasu?:)) byl,ze:))

Vy jste jel s jen jednou matkou na kole u vozu? Ze jste hned nezavolal policii? Ohledne bezpecnosti- policie tam byla na prikaz pani primatorky,na zaklade otevreneho dopisu. Nesouhlasim s vyrokem pana Kovacr,ale vas kolega Herman to vykrikoval na minulych zastupitelstvec h, s pivem v ruve. To byla uroven- a tento clovek je stale v komisi pro vzdelavani;))) to jsou ty Vasi odbornici;)))
Neuberitelne poraf lzete a prekrucujete fakta.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Roman V. 2017-02-22 10:36
Pan soudně odsouzený zločinec a zloděj se nám tu zase předvádí. 40% zastupitelů je fakt, je to díky přepočtům. A co je na tom špatně? K výhružce se pan Kováč přiznal, co je na tom tedy špatně? Proč jednou policie přijede a podruhé ne?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Roman V. 2017-02-22 10:37
Proč jdnou TV NOVA přijede když se nic neděje a po výhružce Kováče nepřijede?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Roman V. 2017-02-22 10:39
Zato perfektní manažer Hrabal to dotáhne až do vězení... :))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Roman V. 2017-02-22 10:40
No, zato perfektní manažer Hrabal to dotáhne až do vězení. :)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Roman V. 2017-02-22 10:41
Zato perfektní manažer Hrabal to dotáhne až do vězení. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Roman V. 2017-02-22 10:42
Pokud vím, tak za Mlejnského se neodpovídalo často vůbec. Tedy za vlády ČSSD-ODS a spol. Jinak vám nic nevěřím, jako zločinec nejste důvěryhodný
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Roman V. 2017-02-22 10:43
No Hrabala je tedy manažer, přes loupání brambor ve vězení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Petr Hrabal 2017-02-22 18:37
Omluva za preklepy,z mobilu se opravdu spatne pise.
Ps: ted cekam vase urazky;)
Takze mizim a bavte se tu
Jako vzdy uzasne argumenty vypovidajici o vasi inteligenci pane Romane;)))
Opravdu nema smysl s vami diskutovat. Jen lzi a urazky,zadne vecne argumenty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Roman V. 2017-02-22 18:51
Já jen reagoval na vaše nevěcné útoky pomocí faktů. A že jste odsouzený je fakt. S takovými lidmi bych také nechtěl trávit čas v jedné místnosti. Ruku bych vám nepodal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Petr Hrabal 2017-02-22 19:10
To ze Styler je na uradu prace a platíme ho z nasich dani treba. Co jsou nezaujate zdroje necham na uvazeni kazdeho. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Varlam 2017-02-22 21:14
Pan Štyler si nenakradl peníze na rozdíl od jiných zde na Praze 11 (někdy již odsouzených), takže než si najde něco jiného, je nejspíše na úřadě práce a co jako?

Vy jako sociální demokrat to nemůžete rozdýchat, že je někdo na úřadě práce na přechodnou dobu? Řekněte nahlas, že jsou lidé na úřadech práce pro vás méněcenní, ať vás příště budou voliči sociální demokracie rádi volit...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # slušný příznivec HPP11 2017-02-22 19:26
Máte pravdu pane nepravomocně odsouzený Hrabale. Občan Heřman to vykřikoval na jednom minulém zastupitelstvu s pivem v ruce. Ale pan Heřman není zastupitel, i když je příznivec HPP11. Pan Tibor Kováč je ale zastupitel - cítíte ten rozdíl? A nemáte pravdu v tom, že pan Heřman je stále v komisi pro školství a vzděláváni. Už byl Radou z komise odejit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Petr Hrabal 2017-02-22 19:13
A hlavne ja o sobe nikdy nic takoveho netvrdil,na rozdil od Stylera;)) on o sobe prohlasoval,jak je uzasny,jak se mu,jako starostovi dari a tak dale:)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Varlam 2017-02-22 21:15
Co jste o sobě nikdy netvrdil? Že jste odsouzený?

Pamatujte, lidé vás pozorují.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Petr Hrabal 2017-02-23 09:36
Ze jsem uspesny manager jako Styler. Pane Varlame ctete to vůbec?:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Roman V. 2017-02-23 10:04
Já myslel, že jste tvrdili, že Mlejnského vláda byla úspěšná a lepší než vláda HPP11. Ale z vlády HPP11 tu není pomalu třicet trestně stíhaných zastupitelů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lukáš Hübner 2017-02-24 00:08
Dobrý den, co přesně znamená bod:
Dopravní situace v ulicích Jurkovičova/ Stříbrského, navrhuje RNDr. Kvítek ?

Co tam vidíte za problém k řešení?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Obcane.ovlivni.stavebni.zamery.na.JM

stavebni.zamery.na.jm.sl

fb.ucet

Copyright © 2017 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist