2017.10.15.Nedej.se.Plus• Quo vadis Česko? | Pořad České televize Nedej se+| premiéra 15.10.2017 na ČT 2

Kdy nastane Spekulantské eldorádo? > Dospěje česká stavební legislativa k bodu, kdy občané proti kontroverzním projektům už vůbec nic nezmohou? Prozatím se tento okamžik nezadržitelně blíží. Už tady máme nový stavební zákon. Podle něj, pokud nabyde platnosti, nemají ani přímí sousedé stavby žádný nárok protestovat. To mohou pouze tehdy, když se bude na záměr provádět posouzení vlivu stavby na životní prostředí EIA. Jenomže už předložená novela zákona o EIA do sněmovny, má zrušit provádění procesů EIA dokonce i na spalovny, chemické provozy atd. Nakonec již avizovaný a chystaný zákon o liniových stavbách vyloučí veřejnost z účasti u takzvaných prioritních dopravních staveb. Co těmito změnami zákonů jejich navrhovatelé sledují. Pokud se jejich plány naplní, pak takové zákony vytvoří sen pro všechny spekulanty. To co si navrhnou, bude s těmito zákony v souladu a státní správa jim jejich záměry „povinně“ schválí. Občanům zůstanou oči pro pláč. Sledujte video...

oddelicka.1210

• Co přinese novela stavebního zákona? | Arnika

Novela stavebního zákona začne platit od nového roku. Přinese spoustu změn a řada z nich dopadne přímo na činnost spolků. Především se spolky nebudou moci účastnit řady územních ani stavebních řízení a dokonce ani některých řízení o kácení stromů. Zjednoduší se proces povolování změn územního plánu a zkrátí se lhůta pro žalobu na územní plán a jeho změny. Spolu s novelou zákona EIA je to nejhorší zásah do občanských práv od Sametové revoluce. Připravili jsme pro vás krátký souhrn všeho, na co byste se měli od 1. 1. 2018 připravit. Pokud máte dotazy, obraťte se na naši poradnu. | Stáhnout > zde (zdroj) | • Frank Bold: Nejvýznamnější změny, které přináší novela stavebního zákona > článek

oddelicka.1210

• Rada MČ Praha 11 dala souhlas k výstavbě Obytného souboru Výstavní II (Tři věže)

81.Obytny.soubor.Vystavni.II.2017.2.th• Rada MČ Praha 11 dala souhlas k výstavbě Obytného souboru Výstavní II

Radní developerské radnice z ANO (Jirava / Říčař / Balík), z TOP (Urbánek, Lepš) a nezařazení (Lukeš / Frey) dali souhlas k výstavbě stovek bytů poblíž ul. Otické / Exnárovy. S podporou novely stavebního zákona a EIA nyní vše proběhne rychleji. Připomínáme, že komise ani výbory MČ P11 nikdy k této stavbě nedaly souhlas! Občané z výstavbou postižené lokality mnohokrát dali najevo, že akceptují pouze přízemní výstavbu. Rada ANO / TOP opět rozhodla proti vůli občanů!

• Usnesní RMČ P11 > zde

• Informace na webu P11 (19.7.2017 | 21:51) > zde

 Mapa > zde

• Na radnici opět developeři

Obytný soubor Výstavní (Tři věže) byl na programu hned prvního setkání s občany (zkráceně: SSO), které po volbách 2014 zavedlo HPP 11 jako znak nové komunikace s obyvateli Prahy 11. Občanů tehdy přišlo nepočítaně, (ne)zájem o hrozící projekt ateliérových bytů na pozemku Central Groupu byl značný. Tehdy plénum Třem věžím jednoznačně řeklo NE, všichni věřili, že konečně bude líp, neboť na radnici poprvé od roku 1989 neseděli příznivci developerů. Tedy alespoň to tak zprvu vypadalo.

Chcete.zabranit.megalomanskym.zamerum.ANO.letak.2014Připomeňte si tehdejší událost, jak jednání proběhlo, kde se nynější starosta Jirava z ANO, navolený hlasy Mlejnského a komunisty, tvářil jako velký fanda demokracie a kamarád obyvatel JM, z plakátů hlásal zastavení megalomanských developerských záměrů a přitom v duchu plánoval pravý opak.

SSO dne 17.2.2015: Obytný soubor Výstavní II (Tři věže) > VIDEO

• Jsme na to sami...

81.Obytny.soubor.Vystavni.II.2017.1.thÚstní projednávání byl stanoveno na čtvrtek 9.4.2015 a zaznělo na něm, že Central Group požádal o přerušení územního řízení a veřejného ústního jednání do 31.8.2015. Snad poprvé se na P11 stalo, že by developer vycouval před odhodláním radnice neochvějně stát na straně obyvatel a respektovat jejich zájem! Nutno dodat, že “radnicí” je myšleno HPP 11, protože subjekty ANO / TOP při jednání s developery žádnou zásadní aktivitu nevyvíjely a jen se za “vydřené úspěchy” HPP 11, často hraničící se žalobami, schovávaly. Když šlo do tuhého, stranily se podpory a snahy starosty Štylera vyjednat méně kapacitní projekty s méně patry a s občanskou vybaveností.

Tehdejší koaliční partneři ANO / TOP se od HPP 11 odvraceli, když se starosta Štyler snažil hnát rozjívené developery k odpovědnosti. "Co z vaší obrovské výstavby budou mít stávající obyvatelé?", ptal se jich a lpěl na výstavbě veřejné vybavenosti. HPP 11 ve svém tažení zůstalo osamoceno.

Z druhé strany HPP 11 čelilo tlaku ANO / TOP, aby “dostalo rozum”, nerýpalo se v minulosti a začalo stavět - "... když nám to tak krásně pan Mlejnský připravil". Subjekty ANO / TOP si od voleb 2014 ze svých volebních slibů těžkou hlavu nedělaly. Pan Babiš zase rozdá koblihy, lidé zase zapomenou.

SSO dne 9.4.2015: "Tři věže" prozatím odloženy > VIDEO

Občané Prahy 11 řekli projektu 100x ne a přeci radnice starosty Jiravy (ANO) a Urbánka (TOP) projekt schvaluje. Kdo je volil, lidé z P11 nebo developeři?

Zavřeni v jednací místnosti, schvalují jeden občany odmítaný projekt za druhým, strach z ničeho nemají. Podporováni skupinou vyšetřovaných, obviněných a komunistů neohroženě plundrují Prahu 11 a vedou ji do betonového pekla, za což jsou vypláceni z našich daní.

• Kolem věží až na HAMR

Kdo se trochu vyzná v lokalitě Milíčova, ten se musí zeptat: kudy budou denně jezdit stovky aut do HAMRu, který starosta Jirava & spol. tlačí na školním pozemku na ZŠ K Milíčovu? Může napovědět mapka, ale nekouká se na ni hezky > zde

Když jsme u sportování: vejde se dalších cca tisic lidí do bazénku 11VS, daru pana Mlejnského občanům P11? Nyní se tam nevejdete, odpověď znáte. Budou mít lidé v Domově pro seniory Háje nadále klid? Zbytečné se ptát, známe provoz před jinými HAMRy - bude to jako "ráno na Pavláku", budovat parkoviště před DPS se na P11 stalo módou.

• Sdílejte informace!

Sledujte web HPP 11, vstupujte do facebooku HPP 11, dejte o sobě vědět, informujte své sousedy. Nedostali jsme od vás 51% volebních hlasů a není nás víc než je ANO / TOP / JMND / ČSSD / ODS / KSČM dohromady. Tak funguje demokracie, vládne ten, koho je víc. Přesto pracujeme dál, ve svém volnu pro váš píšeme tento článek. Abyste byli informovaní, nesnadno manipulovatelní, protože takové vás chtějí mít. Dnes se staví u souseda, zítra u vás - buďte na to připraveni. BD Gregorova, BD Holušická, nástavba kotelny Vojtíškova, komerční haly na školních pozemcích, Nový Opatov, Exit 4... Vy máte starosti, ONI se nám vysmívají z dovolené > facebook - a tím se vysmívají i vám, neboť vy jste nám dali mandát vás zastupovat!

Sestavil Martin Farmačka, HPP 11

Související:

• VIDEO: Bytový soubor Výstavní II: správní řízení na kácení zeleně

SSO.za.JS.za.PJ

Komentáře  

+2 # Ladislav Kos 2017-07-24 09:07
Rada MČ se schválením megalomanského záměru Central Groupu přihlásila k odkazu Mlejnského betonování Jižního města. Teď od ní můžeme čekat i schválení výstavby mrakodrapu na Litochlebském náměstí, samozřejmě ve variantě s přistávací plošinou pro vrtulníky na střeše budovy. Hnutí pro Prahu 11 bude nadále bránit občany před těmito záměry zhoršující život na JM. Ladislav Kos, zastupitel, senátor
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Zdeněk 2017-07-25 08:07
Jak chcete bránit občany proti zástavbě, když jste se nechali po vyhraných volbách vyšachovat od prodeveloperskė ho Jiravy a Urbánka z radnice? CG je majitelem pozemku a i když se to nám místním nelíbí, bude stavět. Stejně jako bude stavět Slenka na Opatově.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Roman V. 2017-07-25 11:01
Jak "nechali vyšachovat"? :) Když mají ostatní většinu dohromady, tak vám ani vítězství nestačí, leda že byste měli absolutní většinu. A oni prostě stavět chtějí, chtějí zahušťovat JM. A občané to většinou nechtějí, není divu. Takže volili protidevelopers ky, ale ANO a TOP jako strany otočily. HPP11 ne. A to je příčina sváru. V roce 2018 už to budou všichni vědět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Aleš Kulhánek 2017-07-25 12:54
Občanské spolky sdružené pod HPP11 - bez ohledu na to, zda byly na radnici Prahy 11 u kormidla či ne - vždy stály na straně občanů a jejich (též našeho) životního prostředí a zdraví, a to účastí ve správních řízeních, řízeních EIA nebo na jednáních zastupitelstva a jeho výborů nebo komisí nejen Rady MČ Prahy 11 ale i Magistrátu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2017-07-25 13:46
Pane Zdenku, brutalni vystavbe na P11 obcane-volici zabrani velmi snadno. Dejte HPP 51% v komunalnich volbach 2018 a uvidite ten tanec. Bohuzel se ukazalo, ze 33% je to prilis malo na to, nez abychom se s nikym nemuseli spojovat, tim hur s prodevelopersky mi skupinami - dnes uz to vime, a predevsim VY obcane to vite.

ANO / TOP drzi pohromade jako siamska dvojcata, i se tak chovaji. A velmi dobre si toho byli vedomi, kdyz se formovala Rada MC. Bud spolu, nebo nikdo. V podstate nas vydirali a ackoliv zdaleka nemeli volebni vysledky jako HPP 11, chteli vic radnich. VIC RADNICH! Uvedomete si, pod jakym tlakem jsme byli. Lacni po moci, prace pro lidi zadna, ale obejit HPP jak to bude mozne... nastesti se prava tvar ANO / TOP ukazala a lze s tim nyni pracovat.

Nezapominejte, ze jsme lide z panelaku, stejne jako vy. Bylo nam tehdy panem Mlenskym doporuceno, ze pokud se nam neco nelibi, ze mame zalozit vlastni hnuti, kandidovat ve volbach, vyhrat je a veci zmenit. Stalo se. Chcete-li VY neco zmenit, pridejte se k nam, nebo si zalozte svuj spolek a spolupracujme. Lepsi radu nemam. Protoze my flintu do zita nezahazujeme. Vy jiz ano?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Josef Krutil 2017-07-27 14:42
S těmi 51% to bohužel moc nevidím. To by HPP muselo nabídnout konstruktivní program. Všichni víme co nechcete, nechcete stavět, vadí vám Hamr, ledové sporty, bazén byste asi také nejraději zbourali. Výsledkem vaší politiky je např. stavební jáma na Roztylech (místo bytů, na které tu spousta mladých rodin čeká) a ceny bytů na takové úrovni, že si je může dovolit jenom Rus, Arab nebo Číňan. Jak hodláte JM rozvíjet? Na tyto dotazy vždy odpovídáte, nejsou pozemky, nejsou peníze.... Programem konzervace a vše proti Mlejnskému příště už nezískáte ani těch 30%.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Aleš Kulhánek 2017-07-27 14:53
Dokud budou investoři (často ve spolupráci s politiky) ohýbat stavební předpisy a územní plán, ignorovat místní obyvatele a provádět nezákonnou činnost (nezákonné kácení, likvidace zvláště chráněných druhů živočichů apod.) a obohacovat se na úkor zdraví obyvatel, budeme zásadně proti takovéto zástavbě.

O tom, že náš přístup je správný svědčí mnohá rozhodnutí soudů, vč. Nejvyššího správního soudu, která padla ve stavebních kauzách na Jižním Městě.

Městský soud v Praze ve svém rozsudku ke zmíněnému projektu na Roztylech uvedl: Limity nejsou stanoveny pro zajímavost, musejí být dodržovány. Rezidenti nesmějí být pokusnými subjekty, na nichž se bude bez ohledu na zákon testovat, kolik developerského zisku stojí zničené zdraví a předčasná úmrtí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Josef Krutil 2017-07-27 15:05
Děkuji za rychlou reakci.
Obhajoba Vašich postojů je fajn, teď ještě prosím ten rozvoj. Ze 14ti bodů v Jihoměstských novinách není jediný, který by přinášel nějaký projekt rozvoje. Kromě klišé o informovanosti, bezpečnosti a transparentnost i (necítím se ani neinformován, ani ohrožen) je to pouze destrukce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Roman V. 2017-07-27 19:39
Rozvoj JM podle HPP11: kultura, opravy stávajícího, venkovní bazén, parkoviště do země, ne nad zem. Žádná velká výstavba = nejlepší možný rozvoj Prahy 11.

O procenta se nebojte, to už HPP11 věštil Mlejnský, že v roce 2014 propadnou a vyhráli, propadl on. K moci se dostal jen díky tomu, že ANO a TOP zradily svůj program. Oni jim to lidé v roce 2018 spočítají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Roman V. 2017-07-27 19:40
Rozhodně ve vymírající ČR nepotřebujeme stavět baráky jako o život a brát lidem zeleň a kvalitu bydlení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Roman V. 2017-07-27 19:41
Až bude v ČR velký přírůstek obyvatel, může se tu přání lidí změnit, zatím to tak není. A místní mají přednostní právo rozhodnout o svém okolním prostředí. A dovoz divnolidí z Předního východu není také nic, co bychom zde chtěli. To máte recht.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Vojtěch Melichar 2017-07-28 19:29
Počet obyvatel roste, od roku 2003 počet obyvatel klesl pouze v roce 2013. To samé platí pro Prahu, takže není pravda, že vymíráme. Vy možná baráky stavět nepotřebujete, ale je spousta lidí, kteří nové bydlení potřebuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # Roman V. 2017-07-28 21:55
Ano, počet obyvatel roste vkustku neuvěřitelným tempem :D :D tímto tempem bychom měli stávající volné byty (a není jich málo) spíš bořit, jestli myslíte toto tempo ...

Existují volné byty, je v naší zemi více bytů než lidí. Pokud počítáte cizince, tak není naše povinnost zde ubytovat každého, kdo chce žít v naší zemi nebo Praze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vojtěch Melichar 2017-07-29 07:21
Ano, přírůstek obyvatel není velký, ale že vymíráme, je lež. A lžete dále, počet bytů rozhodně není větší než počet obyvatel
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Roman V. 2017-07-29 09:13
Samozřejmě píšete nesmysly. Vymíráme, jen dovoz cizinců z Ukrajiny a odjinud nás malinko nadzvihl. Ale oni tu často nezůstanou navěku, ale někteří pokračují dál za pár let. A já tvrdím, že Češi vymírají a mam pravdu. Ženy mají u nás méně než 2,1 dítě na jednu ženu, takže vymíráme a stárneme. Celkově nemají lidé žádné právo žít kde chtějí. Já bych chtěl žít třeba (říkám jen jako příklad) na Praze 1, ale nemam na to automatické právo. Tak jsem na Praze 11. Tady hájím životním prostředí těch, co zde již žijí, kteří na tom mají přednostní právo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Roman V. 2017-07-29 09:20
A pokud sem placená úderka z JMND a TOP09 a spol. přijde trollit a mínusovat, tak na tom nic nezměníte. Když je méně než 2,1 dítě na ženu, populace vymírá, to platí v dnešní době, kdy téměř všechny děti přežijí dětství do pohlavní dospělosti. Dovoz cizinců na tom nic moc nezmění. Nebo ne dlouhodobě a ne po malých částkách. A po velkých to zase způsobuje problémy s integrací. Také záleží, odkud sem přijdou. Proto si stojím za každým slovem výše. Ne všichni prostě mohou žít v Praze. Ne na úkor nás, co zde již žijeme. Na úkor naší zeleně a životního prostředí. Taky nejdu stavět paneláky k Babišovi do Průhonic. Ať si je ubytuje tam.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vojtěch Melichar 2017-07-29 11:31
Nesmysly píšete vy, nevymíráme, podívejte se na stránky Českého statistického úřadu. Každý, kdo má jiný názor než vy, je hned placená úderka. A minusujte si jak chcete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Roman V. 2017-07-30 12:32
Lžete, statistiky mluví jasně, je hezké jak jste si přinesl mínusovače z vašich stran kolem dnešní Rady, ale pravda je, že Češky mají méně než 2,1 dítě na jednu ženu - viz. statistický úřad. = Vymíráme. Jestli sem chcete natahat muslimy, řekněte to. Pak budeme přibývat a bude muset stavět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vojtěch Melichar 2017-07-30 20:29
Lžete vy. V jednom ale máte pravdu, statistiky mluví jasně. Když odečteme imigraci, tak je populace stabilní = nevymíráme.
czso.cz/.../...
A jste vážně trapný s tím, že když někdo s vámi nesouhlasí, tak ho hned označujete za placenou úderku z kruhu dnešní Rady. Asi nějaká místní nemoc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Roman V. 2017-07-30 21:29
Když odečteme migraci, tak vymíráme: Zaprvé ten váš obrovský nárůst dělá pár tisíc lidí za celé roky, za druhé jsou to cizinci: "ČR se během roku 2015 zvýšil celkem o 15,6 tisíce, od počátku roku 2011, kdy byl stav obyvatel prvně vázán na výsledky sčítání lidu 2011, v úhrnu o 67,1 tisíce. Na konci roku 2015 žilo v České republice podle ČSÚ[2] celkem 10 553,8 tisíce osob."

czso.cz/.../...



"Přestože Česká republika získává obyvatele převážně zahraniční migrací (kde převažují osoby ve věku 20-34 let), nejvyšší přírůstky v počtu obyvatel se v posledních letech koncentrují ve věkové skupině nad 65 let. "
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Roman V. 2017-07-30 21:31
"Úhrnná plodnost, tedy průměrný počet dětí připadající na jednu ženu při zachování věkově specifických měr daného roku, v roce 2015 druhým rokem v řadě opět meziročně vzrostla. Zvýšila se z 1,53 na 1,57 dítěte a udržela se tak nad hodnotou 1,5, která je považována za hranici „nízké“ plodnosti. Vyšší úroveň plodnosti než 1,57 z roku 2015 byla v ČR naposledy v roce 1993. Ani tato úroveň plodnosti však v dlouhodobém pohledu nezajišťuje prostou reprodukci populace; k té by byla potřeba plodnost minimálně ve výši 2,1 dítěte na jednu ženu (v ČR naposledy v roce 1980)"

Český statistický úřad.

A už můžete jít do ...pryč... pane chytrák (nebo pan Developer?). Máte to černé na bílém. Od solidního úřadu.

Ahoj :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Roman V. 2017-07-30 21:33
Opakuji pro natvrdlé: "Ani tato úroveň plodnosti však v dlouhodobém pohledu nezajišťuje prostou reprodukci populace; k té by byla potřeba plodnost minimálně ve výši 2,1 dítěte na jednu ženu (v ČR naposledy v roce 1980)"

czso.cz/.../...

Chytrost nejsou žádné čáry. Zatím :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Vojtěch Melichar 2017-07-30 22:09
Ano, chytrost nejsou žádné čáry, proto se jí nemůžete naučit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vojtěch Melichar 2017-07-30 22:09
Chytrák jste vy. Jaký můj nárůst? Vy pořád hloupě tvrdíte, že vymíráme, ale to prostě pravda není, ať se stavíte na hlavu, jak chcete. Ani když odečtete migraci, tak prostě nevymíráme, ale populace je stabilní. Že se hodíte odkaz na rok 2015, kdy to těsně vychází pro populační úbytek, to nezměníte. Jediné co umíte, je urážet. Nazdar.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Roman V. 2017-07-31 11:10
Takže si to pane Trolle pojďme vyjasnit: 1) vymíráme, jelikož ženy mají pod 2,1 dítě na jednu ženu, dlouhodobě se tomuto trendu říká vymírání. 2) Nahrazují nás cizinci, proto občas počet obyvatel stoupne (případně Romové). 3) Existuje vnitřní migrace v rámci ČR, ale a to je hlavní: 4) místní mají přednostní právo si uhlídat svůj životní standart a své životní prostředí. Když prostě nejsou byty, tak budou ti lidé z vesnic muset zůstat kde jsou. Tečka. Nebo až se něco uvolní již stávajícího.

Takže jsem pro HPP11, protože už nechci další nesmyslné zahušťování Prahy 11 kvůli přespolním nebo cizincům. Jestli mam vážit: právo žít kde chci a právo stávajících na své životní prostředí a standart, tak převáží to druhé. Já taky nejdu stavět panelák k Babišovi za Prahu. Tak to postavte u něj. Rozšiřte Prahu. Autobusy tam jezdí, spojení na metro tu je. Tak to postavte u Babiše v Průhonicích. Ne zde.

Krásný zbytek týdne, budu pryč.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vojtěch Melichar 2017-07-31 11:35
Já nikde nic nestavím, proč bych měl cokoliv stavět u Babiše? Jste blázen. Pokud chcete, aby se na Praze 11 nic nestavělo, tak kupte všechny pozemky a budete mít klid.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Ivan 2017-07-31 20:35
Myslím, že se zde bavíme spíše o divoké výstavbě. Mimochodem, ani na soukromém pozemku si nemůžete dělat co chcete. Nebo by to tak být nemělo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Vojtěch Melichar 2017-07-31 21:53
To taky nikde netvrdím
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Roman Vacek 2017-08-04 11:44
Ale tvrdíte. Viz. výše. Navíc vaši mínusovači ze stran koalice se opožďují. Nemáte to sladěné :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Aleš Kulhánek 2017-08-01 09:31
Dle nového stavebního zákona, už to prakticky možné bude - zejména pro vlivné nadnárodní firmy, které mohou nově získat stavební povolení (např. pro inženýrské sítě) i na pozemcích, které jim nepatří.

Viz článek senátorky Seitlové - novela stavebního zákona omezuje vlastníky pozemků:
seitlova.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Ladislav Kos 2017-07-27 22:46
Pokud nazýváte destrukcí ochranu toho mála zelených ploch, které jsou na JM, pokud nazýváte destrukcí výstavbu ve veřejném zájmu, pokud nazýváte destrukcí obranu školních hřišť před komerční výstavbou sportovišť, pokud nazýváte destrukcí obavu před masivní bytovou a administrativní zástavbou, která parazituje na současné infrastruktuře a občanské vybavenosti, pak volte jakoukoli jinou stranu než HPP11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Zdeněk 2017-07-25 17:35
Ale já s vámi pane Farmačko souzním, volil jsem HPP11 i vašeho senátora pana Kosa. Akorát konstatuji, že jste byli po vyhraných volbách důvěřiví a nalítli jste těm všemi mastmi mazaným Jiravům a Urbánkům.
A oni teď jen využívají příležitost, která se jim po vašem nuceném odstoupení do opozice naskytla. Ne pro občany, ale hlavně pro sebe pracují. A ke škodě Jižního Města.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-07-25 18:53
Bohužel třeba já bych od TOP09 tuto zradu a otočku fakt nečekal. Ne v roce 2014. Dnes už ano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2017-07-25 19:34
Pane Zdenku, mate pravdu, nalitli jsme jim. Nerikam to rad a kolegove to uslysi neradi, ale je to tak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Zdeněk 2017-07-25 18:37
A ještě dodatek, právě čtu, že Dalík dostal 5 let natvrdo.
Tak ona by se politická kultura na Jižním Městě hned zlepšila, kdyby po Janouškovi a Dalíkovi začal konečně soud s Mlejnským.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Roman V. 2017-07-25 18:55
To ano, pouze Hrabal nestačí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Josef Krutil 2017-07-28 13:21
Děkuji za všechny reakce. Většinu věcí, které pane Kosi vyjmenováváte, jsem nazval konzervací, případně se dá říci údržba. Výstavbu venkovního bazénu v příspěvku Romana V., vnímám velmi pozitivně, ale slyším o tom poprvé (ve volebním programu, ani na stránkách HPP jsem pod tímto heslem nic nenalezl).
Po čase jsem se opět ujistil, že HPP zůstává hnutím aktivistů bez schopnosti hledat politický kompromis, s kýmkoliv se dohodnout a vytvářet projekty. Fotografie ze setkání se starostou ukazují jasně to, že vaši fanoušci jsou většinou senioři, kterým perfektně vyhovují vaše priority, zatímco 70% voličů ostatních stran jsou lidé v produktivním věku, kteří jsou buď v práci, nebo s rodinou a na podobné dýchánky nemají čas. Opravdu o tyto voliče nestojíte a raději je odháníte?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Martin Farmačka 2017-07-30 21:15
Ve veci veku priznivcu HPP 11 mohu dodat, ze SENIOR je clovek, ktery ma cas se o vec zajimat a chce za neco bojovat. Zatimco lide v produktivnim veku se casto vymlouvaji, ze "nemaji cas", coz ja nazyvam lenosti. Sousta jich zapomina, ze jsou obcany P11. Odvodem dani statu to preci nekonci. Kdyz maji cas se starat sami o sebe, mohu mit cas i na ostatni - staci CHTIT byt uzitecny. Tito volici se svou pasivitou od HPP 11 odhaneji sami, protoze nejsme obecni slouhove a my jim rikame: bdete, neco delejte. TO je odhani. Ostatni strany po svych volicich nic nechteji. V tom je onen zasadni rozdil. Volic HPP 11 je aktivni i mezi volbami. Nekteri lide radeji utecou, nez by (spolu)pracoval i.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Josef Krutil 2017-07-31 16:26
Děkuji za doplnění charakteristik jednotlivých skupin voličů. Opět potvrzujete že HPP je svým smýšlením mimo politickou mísu.
Chcete, aby se voliči chovali k obrazu vašemu, ale mělo by to být naopak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Zdeněk 2017-07-31 18:34
Pane Krutil, všechno jste prekrutil, o jakých dýchankách to píšete? HPP11 s převahou vyhrálo komunální i senátní volby. Nepořádalo žádné dychanky se seniory. Za seniory lezli Jirava, Valková, Sýkora, Mlejnský. HPP11 pracovalo pro občany v občanskych sdruženích a v opozici. Svou politiku prezentovalo na ulici při osobních setkáváních s občany během predvolebnich kampaní. A viditelně u občanů uspělo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Josef Krutil 2017-08-01 11:35
Ha...., ha ...., ha.
Hlavně že jste vtipnej
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Zdeněk 2017-07-31 19:51
Pro pana Krutila - předvolební dýchánek se seniory jmnd.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Zdeněk 2017-07-31 20:01
A ještě jednou pro pana Krutila - předvolební dýchánek se seniory facebook.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Josef Krutil 2017-08-01 11:43
JMND také není můj šálek čaje, tak jako co...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Zdeněk 2017-08-01 11:53
A do třetice pro pana Krutila- dýchánek se seniory facebook.com/.../...

Mám radost,že jsem Vás svými vtipnými příspěvky pobavil. Lepší černý humor než osobní napadání. Přeji hezký zbytek léta.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Josef Krutil 2017-08-01 12:15
Bavit, to vy umíte, je to stále dokola. Místo seriózní reakce na prvotní dotaz na váš program rozvoje městské části a čím chcete oslovit mladé lidi, jsem se nejdříve dozvěděl, proč je dobré nic nedělat, že mám volit někoho jiného a končíte tradičním odváděním pozornosti směrem k vašim politickým soupeřům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Karel Vegner 2017-08-01 13:47
"Rozvoj JM podle HPP11: kultura, opravy stávajícího, venkovní bazén, parkoviště do země, ne nad zem. Žádná velká výstavba = nejlepší možný rozvoj Prahy 11. "

Mně by toto stačilo. Vám ne? Co vidíte jako rozvoj města? Všude vystavět další paneláky?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Josef Krutil 2017-08-02 11:15
Mně ne. Jak by se podle vás měly rozvíjet zanedbané plochy v okolí metra Opatov, Roztyly - stavební jáma Alborgu bude mít jaké pokračování?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Roman Vacek 2017-08-04 11:43
V podstatě by se měla stříhat tráva, vysazovat stromy, opravovat to co je poškozeno a nejlépe tam nic moc nového nestavět. Víte, zeleň funguje jako klimatizace, každý úbytek zeleně je škoda. Někdy je to nutné, ale většinou není. To je ten nejlepší rozvoj. Konání pikniků v zeleni je lepší než další peneláky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Zdeněk 2017-08-01 12:44 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Josef Krutil 2017-08-02 11:43
To jsou ale většinou obecná hesla a už první bod mne vždy odradí od podrobného studování programu
1. VOLNÉ PLOCHY PATŘÍ OBČANŮM JIŽNÍHO MĚSTA
to je prosím z jaké doby??
Ale půjdu dále, jaké konkrétní projekty jste za dobu vašeho působení na radnici vytvořili nebo podpořili např. k tomuto bodu:• Fandíme zájmům a aktivitám mladých lidí, podpoříme projekty moderních trendů. Jak je daleko projekt koupaliště?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Ladislav Kos 2017-08-04 10:24
JM má v podstatě dvě možnosti. Tou první je současný stav - extenzivní rozvoj bytové a administrativní zástavby bez občanské vybavenosti. Tuto variantu jak vidno chtějí všechny strany (ANO,TOP09,KSČM , ČSSD, JMND, ODS) zastoupené v Zastupitelstvu MČ, kromě HPP11. Tou druhou je minimalizace těchto extenzivních záměrů a naopak rozvoj občanské vybavenosti. Tuto variantu zastává pouze HPP11. Takže ve volbách 2018 budete mít výběr z těchto dvou možností. Každý občan JM si vybere, co je jeho srdci bližší.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Zdeněk 2017-08-29 11:19
Určitě přijďte, ať radnice slyší názor občanů!!

Setkání s vedením MČ Praha 11 na téma územního rozvoje!
Kdy: ve středu 6. 9. 2017 od 18 hodin
Kde: ZŠ Pošepného, Pošepného náměstí 2022


Na program zařazena agenda výstavby na Jižním Městě, konkrétně záměry:
- Bytový dům Ovčárna, Gregorova uliceb - Obytný soubor Výstavní
- Parkovací dům Gregorova, Roztyly - Novostavba polyfunkčního objektu, Holušická ul.
- Regenerace vnitrobloku Brechtova, Matúškova, Dubnova (vnitroblok za bývalým „OC Blankyt“)

Vedle členů Rady MČ Praha 11 se setkání zúčastní i zástupci odborů územního rozvoje, životního prostředí či hosté z řad architektů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Anna 2017-09-02 09:32
Setkání s vedením MČ Praha 11 na téma územního rozvoje!
Kdy: ve středu 6. 9. 2017 od 18 hodin
Kde: ZŠ Pošepného, Pošepného náměstí 2022
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # maminka z JM 2017-09-02 11:10
Už jsem viděla pozvání na FB skupiny maminek z JM.
Je potřeba tuto informaci rozšířit mezi občany, aby přišli diskutovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Roman V. 2017-09-02 12:18
A hlavně se tam nenechat opít rohlíkem! Oni naslibují ledacos, co není na papíře a právně ošetřeno, to neplatí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiří 2017-09-03 15:48
Dobrý den, a jen dodávám, že pánové Jirava a Urbánek jsou největší slibotechny na Jižním Městě. Něco o tom vím z vlastní zkušenosti. Jiří Štyler
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # občan P11 2017-09-03 17:30
Zpráva z FB městské části P11:
Dobrý den městská části. Můžete mi laskavě vysvětlit, proč mi zde byl smazán včerejší příspěvek a který z níže uvedených cenzorů tak učinil? Rovnou mi můžete také zodpovědět, proč se bojíte podepisovat?

Co na to paní Kočicová, Lepši, Prokope?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dana K. 2017-09-05 15:07
Zveme vás na 24. jednání Výboru pro územní rozvoj a životní prostředí Zastupitelstva MČ Praha 11
Jednání výboru je veřejné, koná se ve středu 6.9.2017 od 17:00 hodin v místnosti „C“ ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1, 149 00 Praha - Háje.

A současně nás zve vedení P11 na setkání se starostou na téma územního rozvoje do školy Pošepnėho.

Je to normální nebo je to záměr?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Roman V. 2017-09-05 21:22
Spíš záměr. Půlka HPP11 by měla jít tam a druhá onam, aby se před nimi nemohli schovat! :)

A ještě dají na další den zastupko.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dana K. 2017-09-05 22:02
Ale snad nejde jen o účast HPP11?
Měli by přijít občané ze zmíněných lokalit, které jsou ohroženy zástavbou. Ale obávám se velmi nízké účasti, protože na poslední setkání se starostou a vedením P11 přišli asi 4 lidé.

Bohužel, nezájem a neinformovanost občanú jsou veliké, bohužel k jejich škodě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-09-05 22:09
To máte pravdu. Jenže já nevím, kolik lidí na výbory vůbec smí přijít, zatímco na setkání s Jiravou může každý. Na výborech jsem koukal, je většinou jen omezený počet míst.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Roztylák 2017-09-07 13:08
Slušná účast včera na setkání s Jiravou na Roztylech. Určitě 100 naštvaných občanů. A Jirava, Urbánek a přeběhlík Lukeš byli úplně nuloví. Na P11 mají podobné sympatie jako garnitura Mlejnského.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Roman V. 2017-09-07 19:12
Přesně řečeno!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Alena Čápová 2017-09-11 10:20
Zašlete doporučený dopis (nebo doneste podatelny a nechte si ověřit kopii) starostovi, Urbánkovi, Lukešovi, odboru pro ÚP a zastupitelstvu a dalším zodpovědným úředníkům, kteří zasílají stanoviska na MHMP a trvejte písemně na tom, aby před odesláním stanoviska MČ Praha 11 na MHMP ohledně plánovaných staveb jednotliví občané obdrželi návrh tohoto stanoviska,mohl i se k němu vyjádřit a názory občanů byly zohledněny. ÚMČ Praha 11 v čele se starostou je zde pro občany žijící na JM a je povinna zohledňovat jejich zájmy, pracovat pro ně a ne proti nim s developery.
Prosím ty, kdo čtou tyto stránky, ať informují sousedy a osoby z Prahy 11, ať informují všechny, co se na radnici děje, žádat je o účast na setkáních se starostou, komisích apod. Dost často o těchto akcích nevědí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Honza 2017-09-11 11:16
Byl jsem na setkání s Jiravou na Roztylech. Občany nejvíc trápí stále snaha zahuštovat JM přestože:
- je obrovský problém s parkováním,
- polovina obyvatel Prahy žije v nadměrném hluku,
- vlivem znečištění předčasně v Praze umírá 500-800 osob ročně,
- jsou problémy s kapacitou komunikací, zvláště křižovatek.
Přestože jsou občané proti, jsou stálé prosazovány záměry jako Ovčárna, Gregorova, Výstavní a další. Lze se ptát koho radnice zastupuje zda občany nebo developery. Podle ústavy je lid zdrojem veškeré moci. Líbilo se mně vystoupení senátora Kosa, který krátce vyjádřil názor se kterým lze souhlasit.
Špatnou situaci berou na vědomí i politici. Navrhují zakázat jízdu kamionů v Praze. Ale oni předtím schvalili nadměrnou výstavbu skladových areálů v okolí Prahy, které jsou zdrojem jízd kamionů a v takovém rozsahu sem nepatří. Čili stále pokračuje snaha další nadměrnou výstavbou zhoršovat pohodu bydlení v Praze. Následně navrhnout něco, obtížně proveditelného, které už nedokáže špatnou situaci vyřešit.
Perlička na závěr. Dolínek z ČSSD prosazuje parkovací dům v Chilské před domovem pro seniory. Na billbordu pár set metrů od prosazovaného P+R má text "DŮSTOJNÉ STÁŘÍ". To je výsměch voličům a ukázka jednání politiků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jakub Chroust 2017-09-11 15:33
Dlouhodobě píši, že právo na kvalitní životní prostředí je nad právem cizinců nebo i občanů ČR žít kde chtějí. Já taky nestavím panelák panu Babišovi v Průhonicích za humny. Kvalita bydlení, ceny bytů, zeleň, stávající komfort dnešních obyvatel Prahy 11, výhled - to vše je nad právem kohokoliv žít kde si zrovna zachce.

Kdyby teď 50 000 občanů Prahy 11 chtělo bydlet na Praze 2, budou tam muset kvůli nám přistavět mrakodrapy ve kterých budeme bydlet? Zničí tím památky? Začudí ještě více město? NE.

A my na Praze 11 také říkáme další výstavbě bytů z 99% NE! A kanclů je tu taky dost.

Opravme a renovujme stávající, hlavně už nestavme další byty a kancly.

Děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roztylák 2017-09-19 06:55
Setkání s vedením Městské části Praha 11 podruhé na téma územní rozvoj. Přijďte opět říci Jiravovi a spol NE jejich snaze o zastavění JM.

Setkání se odehraje ve středu 20. 9. od 18 hodin v KC Zahrada.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Roztylák 2017-09-21 19:36
Že to vedení P11 ještě stále baví nechat si od občanů nadávat, že nehájí jejich zájmy.
Sice na fb městské části máte hezký komentář a pěkné fotky, ale skutečnost byla jiná pane starosto Jiravo a spol. VOX POPULI byl silně kritický k Vaší práci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Hájecký 2017-09-19 08:28
Já z Hájů přijdu, protože mi vadí, že Rada MČ Praha 11 dala souhlas k výstavbě Obytného souboru Výstavní II (Tři věže)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Michal H. 2017-09-21 20:13
O ČEM SNÍ PAN PROKOP (ANO) KDYŽ NESPÍ?

Mám radost, že se nám daří vidět se s občany častěji a vyslechnout si nejrůznější názory a tipy, co můžeme zlepšit. Ve středu 20.9. proběhne už druhé zářijové veřejné setkání!
Váš Ondra Prokop (ANO).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Obcane.ovlivni.stavebni.zamery.na.JM

stavebni.zamery.na.jm.sl

fb.ucet

Copyright © 2017 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist