• 32. ZMČ P11: navrhovali jsme nulovou toleranci hazardu. Kdo s tím má problém?

• 32. ZMČ P11: navrhovali jsme nulovou toleranci hazardu. Kdo s tím má problém?

fb.omezeni.hazardu• Dozvuky listopadového zastupitelstva

Na doplnění programu jsem navrhoval několik bodů. Tři z nich považuji za velmi důležité. Přečtěte si, jak o nich hlasovaly jednotlivé strany v zastupitelstvu...

• Nulová tolerance hazardu na Praze 11

Velké množství heren na JM s sebou přináší řadu negativních jevů. Návrh měl za cíl zrušení heren na JM.

Hlasování > PRO: všichni z HPP 11 a ČSSD, jeden ANO a KSČM, ostatní se zdrželi.

Závěr: ANO, TOP 09, ODS, JMND podporují herny na JM


• Změna Jednacího řádu komisí

Komise, ve kterých se projednávají důležité záležitosti týkající se P11 (zástavba, doprava…), jsou v současné době nepřístupné pro občany, pro zastupitele a dokonce i pro senátora. Návrh měl za cíl otevřít komise pro veřejnost.

Hlasování > PRO: všichni z HPP 11, 1 z ČSSD, ostatní se zdrželi. PROTI: Prokop (ANO), Stárek, Urbánek (oba TOP 09)

Závěr: Všechny strany v ZMČ, kromě HPP 11 jsou pro utajená jednání komisí bez přístupu veřejnosti.


• Obytný soubor Výstavní, zrušení souhlasného usnesení Rady s tímto záměrem

OS Výstavní je megalomanský projekt bytových domů kolem ulice Výstavní. Jiravova Rada MČ vyjádřila souhlas s touto zástavbou proti nesouhlasu občanů, který vyjadřují již od r.2009. Návrh měl za cíl tento souhlas zrušit.

Hlasování > PRO: všichni z HPP 11, 2 z ČSSD, 1 z ANO, 1 z KSČM, ostatní se zdrželi.

Závěr: Pouze HPP 11 hájí zájmy občanů, všechny ostatní strany v ZMČ jdou na ruku developerům a jejich megalomanským záměrům zhoršujícím kvalitu života na JM


• Stanoviska MČ P11 ke stavebním záměrům nad ekvivalent 30 bytových jednotek schvalovat v zastupitelstvu, nikoli pouze v Radě

Od 1.1.2018 se zahájením platnosti novely stavebního zákona, budou občanské spolky vyloučeny z účasti ve stavebních a územních řízeních a jediný, kdo se k nim bude moci vyjadřovat bude, kromě vlastníků dotčených nemovitostí, MČ P11 prostřednictvím Rady MČ. Radu tvoří menšinová koalice ANO - TOP 09 a její rozhodování nepodléhá veřejné kontrole. Návrh usnesení by přesunul vytvoření a schválení stanoviska ke stavebním záměrům na Zastupitelstvo. Rozhodnutí by tak bylo veřejné, občané by měli možnost vznést své připomínky k záměrům a zároveň vidět, jak kteří zastupitelé pro daný stavební záměr hlasovali.

Hlasování: PRO: všichni z HPP 11, 1 z ČSSD. PROTI: Prokop (ANO), ostatní se zdrželi

Závěr: Všechny strany v zastupitelstvu, kromě HPP11, si přejí utajené rozhodování o developerských záměrech Radou, nikoli transparentní rozhodnutí Zastupitelstva


Ani jeden z mých návrhů nebyl stranami ANO, TOP09, KSČM, ČSSD, TOP 09 a Mlejnského JMND připuštěn na jednání zastupitelstva.

Kromě HPP 11 všechny strany zastupitelstva nezastupují názory občanů, hájí developery a nepřipouští do jednání demokratické principy!

Ing. Ladislav Kos, senátor

HPP 11 na 32. ZMČ P11 navrhuje významé body pro udržitelný život na Jižním Městě

• Celý záznam z 32. ZMČ P11 s necenzurovanými mikrofony naleznete > ZDE

Komentáře  

-8 # Josef Krutil 2017-11-20 17:07
Pan Kos si asi myslí, že HPP získalo 100% hlasů. Nebylo tomu tak a proto si dovolím poopravit závěrečný komentář: Kromě HPP 11 žádná strana nezastupuje názory 30% občanů, kteří nás volili, hájí rozvoj města a nepřipouští do jednání naše demagogické principy.... Tak nějak se totiž jeví neustálé NE ze strany HPP jakémukoliv rozvoji. NE kluzišti, NE sportovištím, NE bytům, NE kancelářím....z krátka vše pod heslem: Neumím tvořit, budu bořit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Ladislav Kos 2017-11-20 22:09
Pane Krutil, zkuste si přečíst příspěvek, než na něj reagujete. Ze čtyř navržených bodů byl jediný "protirozvojový " - Obytný soubor Výstavní. Proti jeho výstavbě se vyjádřilo mnoho stovek občanů. A HPP11 zastupuje jejich zájmy. Ostatní body se snaží o návrat demokracie na JM. Ale zřejmě návrat demokracie nechcete. OK, pak volte Mlejnského JMND nebo komunisty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Martin Farmačka 2017-11-21 01:15
Pane Krutile, zdravim vas. HPP 11 ma mandat zastupovat obcany P11, sve volice. Melo jasny volebni program a na jeho zakladu se tretina volicu rozhodla dat HPP 11 hlas. Vam se nelibi, ze HPP 11 neuhnulo ze sveho deklarovaneho volebniho programu a naopak u vsech ostatnich stran nechavate jejich zbehlost bez povsimnuti. Nechvalite tyto strany za neplneni slibu, zato HPP 11 vycitate vernost slibum. Naprijde mi to smysluplne.

Necitite se omezen na obcanskych pravech? Ucastnil jste se nekdy stavebniho rizeni a znate jeho problematiku? Nemate dojem, ze kdyz nekde ziji lide, ze maji pravo vyjadrovat se ke zmene sveho nejblizsiho zivotniho prostredi nekym, kdo je chce vytezit, prodat a zase odejit? Pravo branit se mate i vy. Pokud je vam to jedno, je to vase vec, ale my jsme vasi zastupitele a nam to jedno neni.

Pokud mate problem s obranou prav obcana za udrzitelne bydleni na JM, pak si nebudeme rozumet. Presto verim, ze si prejete, aby vase obcanska prava byla respektovana, ovsem nepatri k nim zasahovani do prav jinych lidi. HPP 11 volicum jasne slibilo co dostanou a nyni jim to dava. Neprislusi vam zlobit se na HPP 11, zato pokusit se vyse uvedene pochopit, za coz vam dekuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jakub Chroust 2017-11-20 21:04
ANO a TOP09 také byly před volbami 2014 proti výstavbě z 99% nesmyslné. Takže většina voličů volila proti bláznivému zahušťování Prahy 11. Akorát pouze HPP11 drží slovo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Jakub Chroust 2017-11-20 21:07
Politika HPP11 není populistická, je rozumná, zeleň a volné místo jsou zde to hlavní, stavět další kancly tu není proč, ne při 2% nezaměstnanosti . Ani jinak by to nemělo smysl, v Praze je pracovních míst dost, stačí dojet metrem. U bytů většinou platí to samé. A když už, tak na volné ploše dál od paneláků stávajících, pokud to tam lidé nechtějí. Vy akorát chcete z další výstavby prachy, to je vše. Lepší je tedy být "populista" než zloděj co nedbá na přání lidí.

Zachování stávající kvality bydlení (prosluněnost, zeleň) je důležitější právo, právno místních občanů - než právo zatím fiktivních budoucích občanů na to bydlet kde chtějí.

Hezký den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Josef Krutil 2017-11-21 10:13
Stále všichni oponujete jedním bodem - nekontrolovaná výstavba bytů, s regulací souhlasím. Když toto necháme stranou, vadí mi, že jste i proti všemu ostatnímu. Myslím, že již dříve jsem tu psal, že jako mladý aktivní člověk chci např. nové komunikace, parkování a sportovní zařízení alespoň na Evropské úrovni, (což splňuje třeba HAMR) ale na JM nikde takové nevidím. Všichni kdo něco takového chtějí, sednou do auta a někam jedou (zahušťuje se doprava) do Záběhlic, nebo na Braník, to do té doby platilo o i bazénu, nehledě na to, že senioři tuto možnost vůbec neměli. Srovnám-li sportovní zázemí klubů, ať Chodov, Háje nebo Dukla JM, je to vše oproti vyspělým zemím středověk!!! A to je vizitka města a městských částí a obávám se, že vaše politika toto nezmění, neb jsem při dotazech na tato témata slyšel pouze nářky, nemáme pozemky, nemáme peníze,.... pak jste půl roku od válu a najednou to jde....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Roman V. 2017-11-21 10:25
Nechci parkování na té úrovni, že sem budou přespolní středočeši dávat auta a dusit nás, nechci žádnou velkou výstavbu bytů, každá stavba mezi stávajícímí paneláky je divoká. Jedině stavba někde stranou kde nepřekáží místním není divoká. Nechci další sportoviště, kterých je v Praze dost, leda někde stranou, aby nepřibylo aut mezi paneláky. Nechci tramvaj, protože jsou tu už autobusy a metro a vystačí plně. Když parkoviště, tak do země, ne 5pater nad zem.

Nechci tedy hloupý rozvoj betonem. Rozvoj jsou služby a kultura a místa je tu pro ně dost. Rozvoj jsou opravy stávajícího, protože stávájící už téměř plně dostačuje. Rozvoj je starost o zeleň a když vítr zničí strom, ihned tam dát lidem nový.

To je rozvoj, ne beton, ale inteligentní služby lidem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Josef Krutil 2017-11-21 10:37
Přesně tak, HPP ale není schopno zajistit ani ty opravy a rekonstrukce, o rozvoji nemluvě, protože nejsou schopní sehnat ani korunu od magistrátu ani korunu dotací. Jsou schopný se akorát přehrabovat v drobácích na dně prázdné pokladny MČ, jinam nedosáhli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Roman V. 2017-11-21 11:03
Jako z opozice že by HPP11 mělo dělat opravy? To už chcete moc ne? :) Nebo v koalici kde má 4 radní z 9? Vždyť se o to pokoušeli! Ale zkuste přesvědčit Jiravu a Urbánka.


Teprve až bude mít většinu samo nebo s piráty a slušnými partnery, tak to bude možné. A o to se snaží.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Josef Krutil 2017-11-21 11:17
Pardon, mluvil jsem o době, kdy HPP mělo radní, starostu a vše potřebné, kromě toho zásadního - schopnosti se dohodnout. A bez toho se politika asi bohužel dělat nedá. To lze dělat pouze mítinky v ulicích a přivazovat se před developerem ke stromu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Roman V. 2017-11-21 11:20
O době, kdy HPP11 mělo vše potřebné nevím. 4 radní z 9 je jaksi menšina. Rozhoduje Rada, ne starosta. Byl zde příslib, že se nebudou přehlasovávat v důležitých věcech, nedodržen. A tak se to rozpadlo. Hezký den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jiří 2017-11-22 23:03
Dobrý den pane Krutile, nesmíte věřit všemu, co o nás píše lhář p. Mlejnský a jeho příznivci. Za dva roky našeho působení jsme ve financích mimo standardní rozpočet vyžebrali na MHMP 60 mil. Kč. A jak píšete, jen destrukce. A co oprava školy Janouchova, generální rekonstrukce ZŠ Schulhoffova, projektová dokumentace a stavební povolení na ZŠ Chodov, zajištění a příprava rekonstrukce tří parků (Sulanského, Mejstříkova a u Modré školy) a tří vnitrobloků (Ledvinova, Ke kateřinkám ) a veřejného prostranství "Blankyt". Opravy chodníků a příprava nových parkovacích míst na stávajících parkovištích. Dále sekání a údržba JM vlastními silami, tj. vytvoření střediska zeleně při JMM. Dále havarijní prořez dubů na Chodovském hřbitově, podle harboristů na duby nikdo nešáhl nejméně 15 let. A mohl bych ještě pokračovat. Kdo nechce vidět, nevidí. A pak zbývá otázka, jak píšete o prázdné pokladně. Kdo je vyprázdnil?
Jiří Štyler
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Josef Krutil 2017-11-21 11:23
.... a to je konec pohádky o HPP.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jakub Chroust 2017-11-21 13:10
To co popisuje pan Vacek je čirá pravda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Josef Krutil 2017-11-21 15:37
Ano, to je pravda. Pan V. (Vacek), popisuje vize, které nikam nevedou a kdyby se jimi lidstvo řídilo, tak bychom dnes bydleli v chýších a umírali ve 30ti letech, nebo by spíše na zemi nebyli žádní živí tvorové, neboť celosvětově lidí přirozeně přibývá a bez rozvoje technologií a sídel by to už dávno nešlo. Obzvláště myšlenka, že to co je už stačí mne dojímá, divím se, že se na to nepřišlo dříve. I když, možná přišlo, ale nikdo neměl odvahu říci jinému člověku který se usadil za humny: "Ty už seš tady navíc, musíme tě zabít." Vy tu sílu mít budete?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Matěj 2017-11-23 08:52
Vážení pane Krutile pohádka o HPP nekonči ale pokračuje a to 2018 - 48%
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Rýša 2017-11-23 10:00
Ani nemusí být 48%, piráti budou mít dost na to, aby s HPP měli většinu, nebojte. :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiří 2017-11-23 11:43
Jen by mne zajímalo, co chytrý pan Krutil osobně dělá pro Prahu 11 a její obyvatele. Ale to je jiná kapitola. Jiří Štyler
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Obcane.ovlivni.stavebni.zamery.na.JM

stavebni.zamery.na.jm.sl

fb.ucet

Copyright © 2018 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist