Články

• Chronologie povolebního vyjednávání HPP 11

Aktualizace 6.12.2018

• Voliči, čtenáři, občané... nabízíme vám stručný přehled událostí ve věci vyjednávání koalice.

06.12. > Piráti oznamují ukončení vyjednávání s HPP 11 a nabízejí koalici ANO / TOP-STAN / ODS
14. 11. > Konalo se ustavující zastupitelstvo, ke dni konání nebyla známa koalice Prahy 11, nebyl schválen program a zastupitelstvo bylo ukončeno po necelé hodině.
13. 11. > Piráti a HPP11 v tuto chvíli nemají v oblasti rozvoje Jižního Města vážnější programové neshody.
12. 11. > Zastupitelský klub HPP 11 schválil návrh koaliční smlouvy HPP 11 + Piráti s cílem nabídky třetímu partnerovi.
09. 11. > Osmá schůzka s Českou pirátkou stranou, pokračování projednávání návrhu koaliční smlouvy.
07. 11. > HPP 11 vyjednává návrh koaliční smlouvy s Piráty. Piráti paralelně jednají o koalici s trojblokem ANO / TOP 09-STAN / ODS.
05. 11. > Zastupitelský klub HPP 11 uvítal na svém zasedání zastupitele Pirátů (pozváni HPP 11 2.11.).
02. 11. > Připravujeme písemnou formu koaliční spolupráce a podmínky mezi Hnutím pro Prahu 11 a Českou pirátskou stranou, která by mohla směřovat k nabídce příp. třetímu partnerovi.
31. 10. > ANO opět odmítá setkání s HPP 11, má o schůzku zájem pouze jako trojblok ANO / TOP-STAN / ODS.
30. 10. > Druhá písemná nabídka HPP 11 Pirátům ke společnému postupu při sestavení koalice. HPP 11 nabízí ANO Praha 11 koaliční spolupráci.
29. 10. > HPP 11 nabízí Pirátům post starosty.
25. 10. > Jednotná formace stran ANO/ TOP 09-STAN/ ODS nebude údajně jednat samostatně. HPP 11 neobdrželo o existenci "bloku" žádnou oficiální informaci.
23. 10. > Piráti dávájí HPP 11 ultimátum. Viz fcb Piráti Praha 11.
22. 10. > Piráti se na dnešní schůzi budou rozhodovat, zda vytvoří čtyřkoalici s ANO, TOP/STAN a ODS, nebo budou pokračovat s HPP 11 v hledání třetího koaličního partnera.
19. 10. > HPP 11 zopakovalo zájem o pokračování společného postupu (celkem 22 mandátů) s Piráty při hledání koaličního partnera.
18. 10. > ANO, TOP/STAN a ODS vyzvaly společně Piráty ke spolupráci a vytvoření čtyřkoalice (celkem 27 mandátů).
17. 10. > s HPP 11 odmítlo jednat ANO (viz zprávu na našem FB z 19. 10.)
15. 10. > HPP 11 nabídlo Pirátům spolupráci při sestavení trojkoalice a hledání třetího koaličního partnera, nabídka byla členskou schůzí Pirátů přijata. HPP 11 odmítlo jednat s JM-ND. Jistě nemusíme zdůvodňovat.
12. 10. > HPP 11 konstatovalo shodu s programem Pirátů Praha 11.
11. 10. > HPP 11 nabídlo ANO restart vztahů.
09. 10. > s HPP 11 odmítla bez relevantních důvodů jednat TOP 09.7. 10. > HPP 11 vyjádřilo jasný zájem o spolupráci s Piráty Praha 11.

HPP 11 nebude vyjednávat s ODS. Tři z pěti zvolených (Dittrich, Zítka, Navrátil) byli zastupiteli v letech 2006 - 2010 nebo 2010 - 2014, tedy za vlády ODS P11 pod vedením starosty Mlejnského. Všichni tři jsou trestně stíháni.

• Odkaz na The Facebook > ZDE


Aktualizace 29.10.2018

• Hnutí pro Prahu 11 nabízí Pirátům post starosty | Hnutí pro Prahu 11 se po dlouhých interních jednáních rozhodlo vzdát se postu starosty, a to ve prospěch ve volbách druhé České pirátské strany. Ta dosud vyčkává s rozhodnutím, zda bude pokračovat ve spolupráci s Hnutím pro Prahu 11 na změně kurzu Prahy 11, nebo se připojí k dosavadnímu vládnoucímu bloku ANO/TOP 09/ODS, který má ve svých řadách trestně stíhané zastupitele. Přestože o kompetencích ani postu starosty nebyla dosud na jednáních řeč, rádi bychom jako vítěz voleb znovu ukázali, že myslíme snahu o nalezení kompromisu a optimálního řešení povolební situace na Praze 11 vážně. | Hnutí pro Prahu 11

Související:

• Hnutí pro Prahu 11 nabídlo post starosty Pirátům | • Kdo opanuje Chodov? Hnutí pro Prahu 11 nabídlo post starosty Pirátů


Aktualizace 30.10.2018

• Dnes jsme odeslali hnutí ANO nabídku na koaliční spolupráci: Hnutí pro Prahu 11 (HPP 11) tímto nabízí hnutí ANO Praha 11 účast na koaliční spolupráci ve volebním období 2018-2022. Na základě absence zásadních programových rozporů a na základě zájmu HPP 11 k jednání a hledání kompromisů v principech vedení MČ Praha 11 zveme tímto hnutí ANO na jednání s cílem koaliční spolupráce ve volebním období 2018-2022. Termíny setkání si dovolujeme navrhnout: středa 31.10.2018 v 19h nebo čtvrtek 1.11.2018 v 19h. Předem děkujeme za vaši odpověď. | Za Hnutí pro Prahu 11 Ing. Jiří Štyler, PhDr. Šárka Zdeňková (HPP 11), PhDr. Jan Jaroš (KDU-ČSL)

• Rovněž odeslali nabídku Pirátům Praha 11 - deklaraci zájmu na společném postupu při sestavení koalice. Od předsedy Pirátů Jiřího Dohnala jsme na naši nabídku obdrželi odpověď, že po zítřejší interní schůzi Pirátů nás budou informovat o jejich dalším postupu. Text naší nabídky: Druhá písemná nabídka Hnutí pro Prahu 11 České pirátské straně Praha 11 - deklarace zájmu společného postupu

Dovolujeme si tímto Vám oficiálně podruhé zaslat písemnou nabídku, ve které Hnutí pro Prahu 11 (HPP 11) deklaruje zájem na společném postupu prvních dvou vítězných stran ve volbách v r. 2018 - HPP 11 a České pirátské strany (ČPR) při sestavení koalice pro Prahu 11. Zájem na společném postupu byl ústně deklarován na schůzkách dne 12., 15. a 19.10. 2018. Písemně pak HPP 11 dne 22.10.2018. Na základě výsledků voleb, blízkosti principů při řízení městské části (transparentní řízení radnice, výběrová řízení na pozice v městských firmách, rozhodování radnice na základě projednání s občany...) i programové shody, považujeme spojení HPP 11 a ČPS P11 za přirozený start pro hledání partnera pro stabilní koalici a zejména jako jedinou možnou naději pro tolik potřebnou změnu kurzu na radnici MČ P11.

• Hnutí pro Prahu 11 nabídlo koaliční spolupráci i hnutí ANO. Vzhledem k dosavadní absenci společného postupu tak Hnutí pro Prahu 11 učinilo samostatně. Vyzýváme tímto znovu Piráty ke společnému postupu a oslovení ANO ke koaliční spolupráci. | Za Hnutí pro Prahu 11 vyjednávací tým - Jiří Štyler, Ladislav Kos, Šárka Zdeňková, Jan Jaroš


Aktualizace 31.10.2018

• Vážené ANO Praha 11, děkujeme za rychlou reakci na naši pozvánku. Vaší odpovědí je přijetí naší pozvánky jako "trojbloku" ANO / TOP 09-STAN / ODS.

Dovolujeme si upozornit, že pozvánka z 30.10.2018 na koaliční spolupráci byla zaslána pouze ANO Praha 11 jako suverénnímu samostatně kandidujícímu subjektu, nikoliv dalším subjektům. Žádáme ANO Praha 11 o vyjádření, zda se zúčastní setkání HPP11-ANO ve čtvrtek 1.11.2018 od 19h v místě, které jste navrhli (xxx). Děkujeme. Hnutí pro Prahu 11 | FB > ZDE | Reakce ANO: Nechápeme se, nebo chápat nechcete... > ZDE

 

Komentáře  

+25 # Kulhánek 2018-10-25 14:21
Pokud se Piráti spojí s těmi starými šíbry ze stran, které by nejraději zastavěly kdejaký parčík a zelenou plochu obrovským věžákem, tak to bude zrada na obyvatelích Prahy 11. To se raději spojte s SPD. Ti měli alespoň stejný odpor k přebudování Sandry na byty pro sociálně slabé z celé Prahy, jako vy. A jistě budou i proti výstavbě dalších bytových a nebytových domů na území Prahy 11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Petr M. 2018-10-25 15:35
naprosto souhlasím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Michal Němeček 2018-11-01 12:19
Celou Sandru i tu druhou budovu bych srovnal se zemí... Prtože už teď je Billa a okolí plná dělníků všech známých i neznámých národností. Je v podstatě jedno kdo tam bude v budoucnu. Hnus už je to teď....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Matěj 2018-10-26 12:56
myslím že je hotovo co se tyká koalice a opozice ..piráti se domluvili s /jiravou,lepšem a ods / hpp je dal v opozici ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # TK 2018-11-02 16:46
Piráti jsou nyní tím, kdo bude určovat, jak bude vypadat další Rada MČ Praha 11, a ke komu se přikloní. Na jednu stranu nechtějí do Rady politické dinosaury z minulých let a ani obviněné z období 2010-2014, na druhou stranu ale ani nechtějí souběh u některých adeptů funkcí (např. s funkcí senátora), či někoho na MD atd. Takže příští týdny rozhodnou :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Marek 2018-11-02 19:52
Nevím o tom, že by pan senátor Kos chtěl do Rady a zastupitelstvo a senát se stíhat dá, zastupitelstvo je tak jednou za měsíc přibližně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Marek 2018-11-07 11:46
To těžko, piráti a ano a top09 nemají dost hlasů, museli by si říct trestně stíhané ODS, Mlejnskému nebo SPD :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Roman V. 2018-11-08 17:08
Ještě by piráti mohli udělat ovšem takovou kličku, že ta část ODS, která není trestně stíhaná, i když všichni víme, že jsou to jejich spoluviníci, že ta je přijatelná. To by byl konec pirátů, ale pro HPP11 do budoucna víc hlasů, ale až dalaší volby. :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Jan Gabriel 2018-10-30 11:43
Hezký den,

už jsem dnes ten, který se jednání neúčastní, ani nekandidoval, jen si neodpustím poznámku, kterou třeba nikdo nesmaže, protože nejsem již činný v jakékoli straně či hnutí. Pozice starosty se může někomu nabídnout v době, kdy má ten co nabízí většinu (z 45ti zastupitelů). Což vzhledem ke koaličnímu potenciálu úplně Vaší nabídce neodpovídá. Váš populismus je evidentně bezbřehý a řeči o zástavbě a podobně jsou sice zajímavé pro voliče, ale každý normálně smýšlející člověk pochopí......
Jinak se samozřejmě těším na to, co se na mě snese, pokud bude příspěvek zveřejněn.)))

též obviněný
Jan Gabriel
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Karel Verner 2018-10-30 15:55
Vy jste obviněný a rozdáváte zde svá moudra? Co třeba HPP11 + piráti + SPD? Hm? To byste zklapnul, že? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Ota Voves 2018-10-30 13:48
Dobrý den, za současné patové situace by se mi opravdu zdálo nejlepší přibrat ke koalici HPP11 a Pirátů toho jednoho zastupitele za SPD než vyjednávat s těmi, kteří vás v minulém období podrazili. Přeji vám pevné nervy a vydržte !
Voves
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Karel Verner 2018-10-30 15:55
Přesně tak! Ale piráti jsou fanatici, budou proti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Jana 2018-10-30 20:29
Přesně tak. Bojím se však, že se nechají přesvědčit starou gardou kolem Mlejnského. Ale potom v jakýkoliv volbách na JM budou nevolitelní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Pavel 2018-11-01 18:31
Ano jsem v parlamentních volbách dal hlas.Ale převlékačům kabátů v Praze 11 ne.Velmi dobře si pamatujeme jak spolu s Mlejnským parcelovali kdejakou volnou plochu.Samozřej mě nezjištně.O hovadském nápadu zašněrovat ulice tramvajemi, ani nemluvě.Nechte politikaření a pracujte pro nás.Pirátům fandím ale rozpačitě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Ulich 2018-11-02 18:34
Myslel jsem,že jsou v ANO inteligentnější ... To je jako kdybych pozval holku na rande a ona sebou vzala všechny ostatní nápadníky:) To jejich memorandum je v komunální politice pěkná hovadina..., to nemohli vymysmet střízliví.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Jiří Menšík 2018-11-02 20:55
Myslel jsem, že ODS na Praze 11 byla centrem ODS zrušena a proto následně vzniklo JMND, kam ti zaniklí členové přešli. Tak to ANO stejně jakož i TOP 09 s danými lidmi má asi krátkou paměť, ale co by ve svůj prospěch neudělali, což už předvedli minulé volební období.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Kulhánek 2018-11-03 10:21
Hnutí ANO má stejný program jako ODS a TOP 09, teda zastavit na JM každý volný plácek a prodávat pozemky developerům ? Že jste to před volbami tedy rovnou neřekli. Nebo neudělali do voleb společnou koalici. Kdyby to bývali vaši voliči věděli, že se spojíte s všeobecně neoblíbenými stranami ODS a TOP 09, tak by vás hodně lidí nevolilo. A troufám si tvrdit, že Hnutí pro Prahu 11 by na celé čáře zvítězilo. Tak holt bude muset HPP 11 ještě jedno volební období vydržet a obyvatelé Prahy 11 také. Doufám, že se vám mezitím toho nepodaří příliš zastavět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Josef Krutil 2018-11-07 17:10
HPP je partička pomatených aktivistů, kteří získávají hlasy jen díky svému populismu.Jak jste prokázali v minulém volebním období, zcela vám chybí chopnost kooperace a základy korektního politického chování. Proto s vámi už nikdo nechce jít do koalice....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Jiří Menšík 2018-11-07 17:32
To je přesně ten názor, který dělá z bílého černé a z černého bílé. Ano, HPP11 zcela chybí schopnost kooperace s lidmi korupčního jednání a základy korektního politického chování chybí všem těm, kteří se na nich kvůli vlastnímu prospěchu dopustili podrazu, taky tak všechno překroutili a spojili se proti nim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Pane Krutile 2018-11-19 12:47
Pane krutile a tenhle blábol jste vymyslel sám nebo vám někdo radil?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jiří Krautwurm 2018-11-11 19:44
Pane Menšíku, východiskem omylu je černobílé vidění. Odpovězte si na otázku, proč mne potřebovali vyškrtnout z kandidátky 2 týdny před odevzdáním.
Kdybyste znal podrobnosti, asi byste psal jinak o předpokládané korektnosti.
:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Jiří Menšík 2018-11-11 20:56
Pane Krautwurme,
dne 10.10. jsem napsal komentář ke článku "Praha 11 má novou šanci zbavit se pověsti jihoměstského Palerma", kde jsem mj. uvedl:
Možná byla i škoda nekanditatury Ing. Krautwurma (proč?), třeba by výsledek voleb mohl být lepší k získání převahy.
Opravdu neznám pozadí, proč Vám nebylo umožněno kandidovat, stejně tak jsem postrádal na kandidátní listině i pana Kvítka. Nevím proč vás oba, kteří by jste mohli určitě svými letitými zásluhami vylepšit volební výsledek, nahradili nějakými (aspoň mně neznámými) jinými osobami. Ale protože neznám podrobnosti (a chtěl bych je znát, protože jsem nechápal proč jste z HPP11 vystoupil), tak bych potom třeba psal jinak...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jiří Krautwurm 2018-11-21 12:16
Zdravím Vás pane Menšíku,
ohledně mého odchodu z HPP11 jednu podstatnou informaci přináší zde Zděnek Kvítek, pokud máte i dále zájem utvořit si přesnější obraz, odkazuji Vás na můj komentář k letošnímu ustavujícímu zastupitelstvu, kde najdete k okolnostem mého odchodu zase o kousek více.
parlamentnilisty.cz/ .../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Petr 2018-11-22 10:56
Nejhorší je, že nikomu z HPP11 ani nestojíte po letech spolupráce za odpověď, i když je volím, v tomto přiznávám: nechutné chování. Petr.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Martin Farmačka 2018-11-22 15:41
Pane Petre, co ve veci odchodu JK chcete resit VEREJNE? JK naznacil, ze si chtel "promluvit s Rostou" z JMND, klub byl proti - tyto situace nastavaji bezne a casto. Az vy budete clenem skupiny, jejiz vetsinu NEBUDETE mit na sve strane, budete je presvedcovat jak? Nasilim, vyhrozovanim, vydiranim, ze odejdete? Takhle to nefunguje. Ja take nekdy nemam klub na sve strane, ale respektuji nazor vetsiny, zakripu si zuby a jdu dal... a az nebudu ochoten snaset "prikori nesouhlasu", odejdu pryc a bude to moje rozhodnuti, nemusi me nikdo litovat. Demokracie neni anarchie, i kdyz kazdy si muze delat co chce. To je pravo JK, taktez pravo kazdeho v HPP 11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Petr 2018-11-22 16:07
Takže pan JK odešel sám, on nebyl za jiný názor odejit?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Martin Farmačka 2018-11-22 17:02
Pote, co byl hlasovanim odejit (pouze) z kandidatky, oznamil, ze konci v HPP 11. Touto informaci mela cela diskuze zacit, protoze jsme se dostali uplne jinam.

Pripominam, ze ANO v roce 2014 melo na kandidatce dva adepty, kteri pozdeji z ANO vystoupili. Rozhodli se, nebot ANO nesplnovalo jejich predstavy o spolupraci - a nikoho nenapadlo, ze by jim hnuti "ublizovalo". Verim, ze v pripade JK se nejedna o nenavist vuci HPP 11 a odlisnost nazoru jednotlivcu od zbytku klubu neni jevem vyhradne v HPP 11. To je politika, nazory se nejen porovnavaji, ale i pocitaji. A kazdy ma pravo na svuj.

Presto vas ujistuji, ze si dobre uvedomuji, ze se vsichni "plavime na jedne lodi". Jediny cil, ktery sleduji, je spolecny, prospesny, uzitecny pro obyvatele na P11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Petr 2018-11-22 18:40
Děkuji, pokud je to tak, je vše jasné. A s tím cílem souhlasím. Zdravím. Petr
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jiří Krautwurm 2018-11-24 11:08
Martine, já Vám to nechtěl rozmazávat, ale když tady takhle bluduješ, tak to jinak nejde. Jen přátelskou radu: čím více se v tom budeš patlat, tím více bude Vaše jednání smrdět.

K rozhodujícímu jednání o mé účasti na kandidátce se neměl sejít KLUB, ale pouze HPP11. (v klubu byli také 3 členové KDU-ČSL). HPP11 se nesešlo v usnášeníschopné m počtu, Štyler prohlásil, že v takovém případě rozhoduje výbor. Z 8 přítomných bylo hlasování 4:4 a proto zazanělo (a ty -jméno vynechám- nejsi členem výboru, proto se Tvůj hlas nepočítá). A jak uvedl Kvítek, za výsledek prohlášeno 4:3.

Bude se někdo divit, že po vyškrtnutí jsem neměl více chuť se s těmi lidmi dále handrkovat?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Michal Němeček 2018-11-27 17:29
Myslim ze se nikdo divit nebude...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Kvítek Zděnek 2018-11-13 18:25
Dobrý den pane Menšíku,
vyškrtnutí Jiřího Krautwurma z kandidátky do zastupitelstva před volbami považuji za oslabení HPP11, protože jeho osobité názory budou v HPP 11 a na zastupitelstvu Jižního Města chybět. Je velkou chybou, že vůbec k takovému účelovému hlasování o vyškrtnutí z kandidátky došlo, protože názorově rozdělilo členy a sympatizanty HPP11, když prošlo rozdílem 1 hlasu. Myslím si, že jako neplacený předseda kontrolního výboru Zastupitelstva vykonal hodně pozitivního pro Jižní Město (ušetřil minimálně kase MČ Praha 11 plat uvolněného zastupitele + placeného poradce, když porovnám s vedením Výboru KSČM za předcházející volební období).
Já jsem hlasoval proti vyškrtnutí Jiřího Krautwurma z kandidátky, ale byl jsem s podobně smýšlejícími kolegy v menšině.
Mne nikdo z kandidátky nevyloučil, já jsem se rozhodl, že letos kandidovat již nebudu sám, protože jsem byl zastupitelem poslední dvě období a je vhodné si získat odstup.
Je jen dobře, že HPP11 zastupují v zastupitelstvu nyní nové tváře s novými přístupy a názory.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Lenka 2018-11-16 21:16
Vážení jako velký úspěch voličů vidím neúčast trafikanta Kováče v zastupitelstvu. Tenhle člověk už jen svojí přítomností dokáže naštvat tolik lidí, že to snad ani není normální. Teď si dávejme pozor kam jej povolební jednání přesunou. Snad pan Vrkoč a pan Štyler na to dohlédnou! Jak jsem měl možnost pozorovat, tak si je dost jistý svojí náměstkovskou židlí i pro další čtyry roky. Pánbůh s námi a zlý pryč!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Tibor Kováč 2018-11-20 16:11
Vážená anonymní paní Lenko nebo co jste zač, protože píšete "..jak jsem měl možnost pozorovat..", což by žena nikdy nenapsala, musíte být asi hrozně nešťastná a zapšklá osoba, když si takto vyléváte svoje veřejně svoje vnitřní frustrace. Je mi Vás líto..... Pokud najdete odvahu, napište mi sem pod svým vlastním jménem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Tibor Kováč 2018-11-23 16:05
Ještě jedna a poslední reakce na váš příspěvek, paní anonymní Lenko. Při vaší optice vidění světa je tedy zastupitel pracující v městské akciovce = trafikant. Jak tedy nyní budete posuzovat zastupitele HPP11 Bc.Vrkoče, který je teď za HPP11 nový zastupitel a zároveň ale pracuje v Jihoměstské majetkové a.s. jako vedoucí střediska Parkování ? To jej budete také permanentně nazývat po 4 roky trafikantem (tedy pokud tam bude)? Tak na toto jsem tedy velice zvědav :-))). P.S. Červeným klikačům zdar !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Roman V. 2018-11-23 23:59
Možná by bylo dobré si říct, že on byl nejdřív v JMM a pak až kandidát HPP11. Vy přesně naopak, drahý Tibůrku. A do toho ještě váš kámoš Prokop, který bral přes milion ročně za nic v mnoha dozorčích radách, kterým nerozuměl, nemá na to vzdělání a navíc to ani nemohl stíhat. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Tibor Kováč 2018-11-27 17:15
Výběrové řízení bylo zmanipulováno JUDr. Kuchařem, tehdejším předsedou Představenstva Jihoměstské majetkové a.s a současně i zastupitelem za HPP 11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2018-11-27 23:45
Sam vite, ze je to blbost, ale pokud se za to nadale bijete v prsa, podejte TO, nic vam nebrani. Jinak to bude pouha pomluva, coz jiste i vam musi prijit slaboduche.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Roman V. 2018-11-23 23:59
Možná by bylo dobré si říct, že on byl nejdřív v JMM a pak až kandidát HPP11. Vy přesně naopak, drahý Tibůrku. A do toho ještě váš kámoš Prokop, který bral přes milion ročně za nic v mnoha dozorčích radách, kterým nerozuměl, nemá na to vzdělání a navíc to ani nemohl stíhat. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Pavel Kostínek 2018-11-19 10:29
Můžete nás vaše voliče průběžně informovat o vyjednávání o koalici.Vím,že je to obtížné a nebudete chtít otvírat karty.Ale zajímá nás to.
Díky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Martin Farmačka 2018-11-19 17:11
Fakta byla doplnena do tohoto clanku > www.hpp11.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Tibor Kováč 2018-11-27 17:10
Když vám to neřekne Farmačka, Kos, Štyler, Zdeňková nebo fejkové Roman V. atd., tak já vám to tedy povím. Zoufale shánějí nyní již 2 přeběhlíky a není jim stydno oslovovat ty, které x let osočovali a dehonestovali (některé i dokonce vyloučili). Myslíte si, že uspějí ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2018-11-27 23:43
Vy jste byl osloven HPP 11 ke spolupraci? Sel byste do spoluprace, kdyz jde o obcany P11 a ne o vase osobni nenavisti? Ovladl byste se nebo je to nezvladatelne OSOBNI a na JM vam nezalezi? Je po volbach, ne pred nimi... u vas ZMENA nenastala?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Tibor Kováč 2018-11-28 12:43
Já již žádnou osobní nenávist z minula nemám :-). Na rozdíl u některých z vás, kde k žádnému posunu ale nedošlo a na Jižním Městě jim asi vůbec nezáleží. Jak si mám potom vysvětlit to, že jeden pán ze starého Chodova (ulici mohu upřesnit, začíná na Za.......) tvrdí podpachtýřům na Sandře, že Jihoměstská majetková 100% zbankrotuje do konce letošního roku, že jí nemají podepisovat žádné dohody o ukončení svých podpachtů k 31.1.2019, a že se nemají nikam ze Sandry stěhovat ? Není to sabotáž zájmů obyvatel JM ? Zejména těch co bydlí nejblíže ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Tibor Kováč 2018-11-29 17:08
Klidně se s tím dotyčným vsadím o celé měsíční taxikářské rito, že Jihoměstská majetková a.s., jak on všude po Jižním Měste roznáší, do konce letošního roku nezbankrotuje :-))).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Pavel 2018-11-29 16:09
Mě nezajímá,co jste si kdy udělali.Ostatně jste to předvedli dostatečně v minulosti.Nemys lím si že Hpp je beránek,ale proti tomu co jste chystali jsou čitelní.A nedej přírodo aby ty vaše blbé nápady byli realizovány!Ať se klidně spojí i s Marťany jen ne s vámi.A taky by mě zajímalo kde mají bydliště leadři stran,kteří se ucházejí o přízeň obyvatel Jižního města.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Tibor Kováč 2018-11-29 17:03
Přece na Praze 11, jinak by ani zde nemohli kandidovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Pavel 2018-11-30 10:53
Pane Kováči to je samozřejmé víte.Ale kde je skutečné bydliště těch co si nahrabali.To si mám myslet,že bydlí v paneláku 2x1.Tam směřuje můj dotaz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Tibor Kováč 2018-12-01 11:33
Kde je skutečné bydliště některých z těch, co jsou nyní zastupitelé Prahy 11, by mě také velmi zajímalo. I když si myslím, že z naprosté většiny skutečně trvale bydlí na Jižním Městě. Je to ale především jejich morální problém (tedy těch, co zde nebydlí a mají zde jen trvalou adresu pobytu). V případě, že se jedná o nějaké místní hnutí, tak je to asi neřešitelné. V případě, že jde o nějakou zavedenou celostátní stranu, tak si myslím, že by to šlo (v případě jasných prokazatelných důkazů) vyřešit mediálním tlakem na jejich nejvyšší vedení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Copyright © 2018 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist